Era ca in orice seara de duminica. Străzile erau aprinse pe la fiecare colt de strada de cate un felinar ruginit si vechi de cand lumea. Oricum, nimic din viata mea momentan nu e nou.
Am doar 17 ani si sunt o simpla fata pe o strada pustie, in miezul nopții, facandu-mi ca in fiecare seara , plimbarea ,gandindu-mă la tot si încercând sa uit unele lucruri ,care ma framanta de ceva timp.
Sunt cam la 50 de metrii departare de casa si deja simt un gust amar ce-mi inunda tot gatul, cand mă gândesc la cat de plictisita am sa fiu maine la orele de curs, caci ,oh, da , maine e luni!
"Ar trebuii sa nu mai vorbesc singura pe strada.....Deaaah...Deja sunt destul de ciudata si fără sa vorbesc de una singura." Imi spun eu in gând.
Ajung destul de repede acasa .Defapt surprinzător de repede....Dar nu prea ma mira acest gand ,caci mereu când gândesc prea profund uit pe unde merg si cat de repede merg sau unde sunt acum.
Ohm, in fine.Imi dau hainele jos ,le arunc pe unde apuc si merg direct spre baie sa-mi fac un dus fierbinte cu spume si lumânări pe lângă.Mă relaxez destul de ciudat nu?
In doua secunde un val de apa fierbinte imi cuprinde tot corpul si ma las condusa de un val urias de relaxare..
"Stai asa, am uitat sa aprind lumânările"
Mă cobor uda si goala din cada ,indreptandu-mă spre ușă pentru a fugii pana in camera mea sa iau niste chibrituri. Nu întrebați de ce am chibrituri in camera , e cu totul alta poveste.
Aprind eu lumânările si ma pun din nou in cada ,luandu-mi si spumantul de baie.
"O atmosfera perfecta! Nu mi-as putea dori mai mult." Chicotesc eu parca puțin malefic ,printre gemetele de plăcere ale corpului meu firav.
Atipesc eu 5 minute..Adica doar cred ca au fost 5 minute ..Si cand mă uit la ceas era "03:25" .
"Shit ,maine am scoală ! Trebuie sa mă culc! Bravo, esti desteapta!" Imi rostesc in gând, infasurandu-mă intr-un prosop mare cu miros de trandafiri si lunadu-mi niste pijamale din dulap. M-am spălat pe dinti si in pat cu mine ,neuitand sa-mi pun alarma sa sune .
"Grozav! Am 4 ore de somn! Pe dracu' "
Si intr-un final adorm ,iar dimineata dintr-o data imi suna telefonul misterios de devreme.
"Cine naiba ar mai putea sa fie? " imi zic eu nedumerita si buimaca.
Iau telefonul si raspund.
Era Kelly, una dintre cele mai bune prietene nebune ale mele..Sau cred ca e singura .
"Fato, pe unde umblii? Azi avem ora deschisa de dimineata la chimie! Sa nu-mi zici ca ai uitat!" ,tipa ea la mine deparca ar fi vrut sa bage mana prin telefon si sa mă omoare.
"Hmm..Nu am uitat ..Doar ca nu îmi mai aduc aminte , atat."zic eu fără nici o noima.Ahh, ce ciudat a sunat asta.
"Oh fir-ai tu sa fii! Treci mai repede la scoală in gradina liceului in fata cimitirului vechi aproape de pădure ! Profa a zis ca vrea prezenta maxima ,iar daca lipseste cineva a spus ca ne lasa corigenti pe toti si eu nu vreau sa ii spun mamei ca din cauza ca tu nu te trezesti la timp ,am sa fiu eu corigenta ,asa ca misca-ti fundul ala mare înspre liceu!"
"Ok, ok stresato ! Parca ai fi maicamea!" .
Da.....A durut intr-un fel sa spun chestia cu mama pentru ca singurii mei parinti la care tineam extraordinar de mult au murit cand aveam 9 ani intr-un accident de masina, cand eu stăteam si ma jucam cuminte in grija bonei ,in apartament ,asteptandu-i ..desii...a fost in zadar asteptarea mea.....Dar nu as mai vrea sa dau alte detalii caci...e prea dureros gândul ca ai fost nevoit de mic sa iti petreci viata ca un adult ,uitând de copilărie.
Oricum ,lăsând subiectul laoparte mă îmbrac, imi fac din nou un dus, imi iau ghiozdanul, inchid ușa dupa mine,dar lasand-o descuiata.
Ajung la liceu si....................
---------------------------------------------------------------------------------------
Hei guys ,sper ca nu v-am plictisit cu începutul meu si sper sa va placa .
Tot ce va cer este sa îmi lasati in comentarii niste păreri de început..
Ar conta nespus de mult pentru mine.
Daca o sa va placa ,am sa mai scriu si maine următoarea intamplare.
P.S am sa corectez cand am sa am timp suficient.
CITEȘTI
Leagănul morții
Horror,,Nimic din viata ,Lanettei Parkison , nu va mai fi normal .Nici plimbările ei lungi de seara si nici petrecerile ei in miez de noapte cand amintirile copilăriei ei ,ii trezesc sentimente ciudate si voci sinistre pun stăpânire in casa ei.Lucruri str...