5.🏳️‍🌈

2.4K 148 50
                                    

Kuzey'den

Okulun bahçesine gelmiştim ama kimse yoktu ta ki birileri ellerinde sopa gelinceye kadar.

"Siz kimsiniz olm ?"

"Biz sana anlatırız." biri üzerime gelmiş sopayla vurduğunda kolumu öne uzatmış kendimi koruyacakken can karşıdan oturmuş beni izliyordu.

"Ne oluyor lan bırakın beni" adamlar vuruyorken nefes alamadığımı hissetmiştim.

"Neden yapıyorsunuz bunu can yardım et." Can gülüyordu o an bedenimin açısından çok kalbim acıyordu.

- bırakın tamam yeterli

Öksürmeye başladım onun gelişini izlerken.

"Nneden yaptın bunu can seni seviyordum ben" can kahkaha atıp saçımdan tuttu ona bakmamı sağladı.

"Ben senden nefret ediyorum!" gözümden yaşlar akarken yüreğim kan ağlıyordu.

"Vazgeçmem senden" bunu duydugunda delirmiş gibi karnıma vurmaya başladı.

Artık bilincimin kapanacağını biliyordum sadece uykum vardı çok vardı.

•••••••••••••••••
Medya : Mert Kaya

Biraz sigara içmek için arka bahçeye gidiyordum ki sesler duymaya başladım.

Bu bu kuzey ne yapıyorlar lan onlar.

Tolga aranıyor...

- alo ?

- bro koş arka bahçeye hadi kavga var

- tamam abi geliyoruz

Telefonu kapatıp eğlenceye başladım.

"O sopalar ağırlık yapıyorsa bir taraflarınıza sokayım?"

Adamların hepsi bana doğru bakarken koşmaya başladım üzerlerine vardığım gibi dövmeye başladım.

Tolga adamlarla hallederken ben kuzeyi yerden kaldırmaya çalışıyordum ama bilinci kapanmıştı.

"Olm yardim edin biriniz bana" tolganin adamlarından bir ikisi kuzeyi kaldırmak için yardım etti. "Kimseye gözükmeden benim arabaya götürelim hadi."

Arabaya götürdüğümüzde nabzını kontrol ediyordum çok yavaştı nabzı.

"Hadi biriniz kullanın şu arabayı hastaneye götürelim ben arkada oturacağım onun yanında hadi çabuk olun."

Arkada oturduğumda kuzeyin kafası dizlerimdeydi. "Kuzey uyan bak hadi kendine gel olm güçlü ol hadi" gözlerini açmıyordu.

"Hızlı kullan lan şu arabayı."

"Abi bu kadar oluyor yoksa hepimiz öteki tarafa gidicez az kaldı zaten sabret."

"Uyanmazsan var ya sikerim o can'ı ben anladın mı beni kuzey dayan biraz daha."

Hastaneye varmıştık acil sedye istedim hemen gelmiş ve kuzeyi götürmüşlerdi.

𝐍.𝐔.𝐃.𝐄 /ᵇˣᵇ [18+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin