4.🏳️‍🌈

2.7K 173 56
                                    

Evin önüne varmiştim. Öylece beklerken bir anda onu görmemle dilim tutulmuştu. Arabanın önüne gelmiş arabaya binmişti.

"Gidelim mi ? "

- oolur

•••••••••••••••••••••

"Bak o kız sana bakıyor kuzey" sinirli sinirli bi o kıza bi can'a bakıyordu.

"Hayır o karşıdaki erkek beni kesiyor" can karşıya bakmış erkeği farkedince kalkmış yanına gitmişti.

"Ne bakıyorsun bilader ?"

"Bakmak sevaptır kardeşim"  can daha fazla dayanamadığından eline bir şişe almış kafasına dikti.

"Bakmak sevaptır öyle mi ?"can bu sorunun ardından ona kafa attı. Herkes durmuş bu olanları izlerken kuzey gelmiş onun elinden tutup dışarı çıkarmıştı.

"Ne yapıyorsun sen niye yaptin?" can bir anda kuzeyin kolundan tutmuş duvarla arasına almıştı.

"Bidaha birine öyle bakarsan seni gömerim kuzey" sırıtmakla yetmiyormuş gibi bir anda kahkaha atmaya başladı.

"Çok fazla yakınız bari öp anı olsun" can duyduğu şeyle gözleri dudaklarına kaydı.

"Öhm gitmeliyiz hadi" kuzey oflarken arabaya geçti. Can tam arabaya binecekken bir kız arkadan sarıldı.

Kız çok güzel ve akıl alıcı bir tipi vardı. "Can seni özledim." söylediği sözün ardından dudaklarına yapıştı.

Karşılık verince kız kendini can'a yasladı. Dönmüş arabanın içinde ki kuzeye birşey söyleyecekken kuzey arabada yoktu.

•••••••••••••••••••

Can : nereye gittin ?

Can : mesajlara neden bakmıyorsun ?

Can : bi cevap versene olm merak ettim

Can : kıskanç olduğunu bilmiyordum bu kadar.

Can : hadi ama ne oldu ?

Kuzey : seni ilgilendirmez.

Can : öyle mi kuzey efendi ?

Kuzey : evet yazmazsan iyi edersin.

Can : neden ki ?

Kuzey : kabullendim olm beni sevmeyeceğini kalbimi görmeyeceğeni senin  için uğraşıyor olmamı umursamayacağını kabullendim.

Can : yarın okulun bahçesine gel.

Kuzey : neden ?

Can : gelince anlarsın.

𝐍.𝐔.𝐃.𝐄 /ᵇˣᵇ [18+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin