11.🏳️‍🌈

1.2K 94 35
                                    

3. Hafta sonra..

Nefret bu olsa gerek kimsenin yüzüne bakmamak bu olsa gerek. Ben o gün öldüm ama onu seven her zerrem hâlâ aynı.

Senin sevdiğin seni sevmez sevmediğin sever olmuş çok garip hayat lunaparktaki dönme dolap gibi.

Arabamdan inmiş okulun bahçesine girmiştim. Yavaş yavaş yürürken kapşonumu indirdim etrafa baktım. Herkes ağzı açık bi şekilde izliyordu gözlerim onu aramadı değil ama daha çok bakıp zaman kaybetmek istemiyordum.

Basketbol olduğu için duş alıp havluya sarılan bedenimle gömleğimi giyerken birinin beni izlediğini hissettim.

Döndüğümde bu benim içinde sürpriz olmuştu. Can karşımda bi an silkelenip kendine geldi. Kekeleyince konuşmayı bitirip hemen duş almak için üzerini çıkarmaya başladı.

Bana bakarken üzerini çıkarması ne anlama geliyordu ah lanet olsun çek bakışlarını amk içimden bi of çekip kalkan erkekliğime bakmadığını umarak üzerimi giyip gittim oradan.

"Kuzey?" bi an bana seslenmesiyle yerimde kaldım.

"Şey bunu düşürdün" dönüp baktığımda kol saatim vardı elinde.

Alıp hiç yüzüne bakmadan çıktım.

"Huh" çekip basketbol takımımın yanına gelmiş ve bizim takımda oynayacağını söylemişti.

Oyun başladığında bi an yanıma gelmiş cüküne sahip çık demişti.

Ben bunu zamanında ona yazmıştım. Bi anda oyunu bırakıp soyunma odasına gittim.

Biraz oturup nefes almaya çalıştım. Onun yüzünden çok canım yandı şimdi ne yüzle benimle konuşmaya çalışıp ona inanacağımı sanıyor lanet!

Bi anda mertin yanımda bitmesiyle bana sarılması iyi olmuştu. Sımsıkı sarılınca saçlarımı okşamaya başlamıştı.

Bi anda gözlerim kapının girişinde bizi izleyen can'a kaymıştı. 'Neden gözleri öyle dolu bakıyordu ki şimdi ?' umursamamak için gözlerimi kapattım.

Mert boynumu öpmeye başladığında gözlerimi açtım. Can yoktu kapının karşısında mertten kendimi ayırıp konuşmaya başladım.

"Mert olmaz biliyorsun yapamam" alnıma öpücük bırakmış ardından odadan çıkmıştı.

Bilinmeyen numara : Can sana aşık

Kuzey : ben aşık değilim ama !

Bilinmeyen numara : kendini kandırma istersen.

Kuzey : asıl sen kendini kandırma onun nasıl biri olduğunu gördüğüm an bitti benim için.

Bilinmeyen numara : Can ne yaptıysa sana olan aşkı yüzünden yaptı.

Kuzey : bi siktir lo

Bilinmeyen numara : hemen kendini de başkasının kollarına atacak kadar sevdin galiba ?

Kuzey : he öyle başka ?

Bilinmeyen numara : tamam.

Arabama atlayıp hızlı bi şekilde park ettiğim yerden çıkış yaptım.

Bi anda Can'ı sigara içerken buldu gözlerim.

Umursamayıp yanından geçip gittim.

2 saat sonra..

Kapının çalmasıyla aşağı indim kapını açıp kim olduğuna bakındım.

Bi anda buse üzerima atladı.

"Velet üzerime bidaha öyle atlarsan saçlarına veda et" bi anda kötü kız bakışı atıp içeri geçti.

"Napim özledim hıh" yanına geldiğimde göz devirdiğini görünce of çektim.

"Niye ofluyorsun üstelik ben trip sevmem"

"Bu gece parti var gelsene noyuy noyuy!"

Kafamı iki yana hayır anlamında sallayınca oflayıp masum kedi bakışını yüzüne takındı.

"Hiç öyle bakma ben yemem" bana garip garip bakarken yine ne söylicek merak etmeye başladım.

"Kuzey sen zayıflamışsın!" bu kez göz deviren bendim.

"Tamam gelcem küçük cadı git başımdan!"

Zıplayıp iki elini bir birine vururken zafer edasıyla evden çıktı.

𝐍.𝐔.𝐃.𝐄 /ᵇˣᵇ [18+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin