10.🏳️‍🌈

1.5K 108 18
                                    

"neden buraya geldik ?" ellerimden tutmuş beni dans pistine çekmiş dudaklarını ısırdı.

"Dans et benim için Kuzey ?" duyduğum şeyle yavaş yavaş dansa etmeye başladım.

"Sen tam bir harikasın Kuzey !" herşeyin bu kadar yolunda gitmesi korkutuyordu beni.

"Ama tam bi malsın bebeğim"

Bir anda bir kaç kişinin ortalığa çıkmasıyla elinde telefonlarla, resmen kalbim paramparça olmuştu.

"Neden can !" kahkahalar ardından konuştu.

"Ben sana kaybedeceğini söylemiştim! Ben senle olmam senin gibi değilim!" ağlamamak için elimi yumruk yapmış sıkmıştım.

"Bakın bu bir gay erkeklerden hoşlanan, ne zamandır bana aşk ilan etmiş kazanacağını falan sanıyordu." yüzünü bana dönmüş ve beni yok edecek o sözü söylemişti.

"Dünya da bir sen kalsan bile sana bakmam ben amk" bir kaç adım sonra yaklaşıp kafa atmıştım.

Ardından o yerden koşarak uzaklaşmıştım. Kendimden kaçıyordum belkide, sevdim sadece neden bana bunu yaptı.

Mert aranıyor...

- alo kuzey ?

- Mert nerdesin sana ihtiyacım var!

- evdeyim de sen nerdesin neyin var!?

- ben bilmiyorum Mert ben iyi değilim kaybolmuş gibiyim.

-bana konum at hemen geliyorum!

- tamam.

Telefonu kapatıp konum attım ardından dizlerim üzerine çökmüş göz yaşlarımı serbest bırakmıştım.

"Kuzey bana bak kuzey benim mert!" duyuyordum ama o kadar yorgundum ki kendime gelemiyordum.

Mertten'den devam..

Geldiğimde kuzey dizleri üzerine çökmüş hissiz gibi ağlıyordu. Ne kadar benim mert desem de tepki vermiyordu.

En sonunda sırtıma almış bu inatçı keçiyi evime götürecektim.

Arabaya gelmiş onun oturtup ardından kendim yerime geçip arabayı çalıştırdım. Eve doğru yola koyulmuştuk.

Ne olduğunu şimdi sorsam büyük ihtimalle cevap vermeyecekti zaman vermeliyim.

Elinden tuttum "Ben yanındayım kuzey" dedikten sonra biraz kendine gelmiş bana bakmıştı.

"Sahiden yanımda mısın ?" olumlu anlamda kafa sallayıp güven verici en içten gülümsememi sunmuştum.

"Hayalet gibi bı halim mi var yakışıklı kuzey efendimiz ?" göz kırptığımda gülümsedi..

Elimi yanağına koymuş yaklaşıp yanağına en içten bir öpücük bıraktığımda gözlerini kapatmıştı.

"Bu ne içindi ?" ellerini sımsıkı tuttum.

"Hayatıma geldiğin için" gözlerini kaçırmış telefonunu çıkarmıştı elini elimden çekmiş, bende hemen arabadan inmiştim.

Kuzey'de arabadan indiğinde "özür dilerim" demişti. Birşey olmaz gibi elimle gel işareti yaptım.

Peşimden geldiğinde kapının açılmasıyla gördüğüm kişiyle yerimde kalmıştım.

𝐍.𝐔.𝐃.𝐄 /ᵇˣᵇ [18+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin