-10-

744 25 6
                                    

Taehyung POV (tęskniliśmy)

Obudziłem się przez słońce dosłownie walące mi po twarzy, ale zasłoniłem się kołdrą i zakopałem głębiej w moim łóżku z Jungkookiem. CZEKAJCIE, ŁÓŻKU?! Myślałem, że byliśmy w biurze, usiadłem i wstałem z łóżka, nadal nagi ale wydałem z siebie oWw, przez ból w kości ogonowej, biodrach i tyłku (Rip tyłek tae, będziemy tęsknić).

-Jaki piękny widok na pobudkę i wow.
Spojrzałem na Jungkooka i zobaczyłem go trącego oczy, jego mięśnie się napinały, a jego klatka piersiowa była widoczna, zasłoniłem się ręcznikiem leżącym na półce, ale znając moje szczęście, zgadnijcie z czym skończyłem,

 Spojrzałem na Jungkooka i zobaczyłem go trącego oczy, jego mięśnie się napinały, a jego klatka piersiowa była widoczna,  zasłoniłem się ręcznikiem leżącym na półce, ale znając moje szczęście, zgadnijcie z czym skończyłem,

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Więc Jungkook wydał z siebie ,, słodki" chichot i wstał, ale był w szarych dresach, wyglądając jak totalny materiał na chłopaka.

-HEJ czemu jestem goły a ty nie! I czemu jesteśmy w domu, myślałem że przed chwilą byliśmy w biurze.

-Eh, po pierwsze kocham twoje ciało, więc czemu nie pozostawić go odkrytego, żebym mógł zobaczyć co z nim zrobiłem, a do domu zabrałem nas jak spałeś na kanapie po jakiejś szóstej rundce.
Taehyung spojrzał w lustro po jego prawej i zobaczył wszystkie fioletowe ślady, które zostawił Jungkook, ciągnęły się od jego szyi aż po uda i łydki, następnie obrócił się i zobaczył je na całych swoich plecach, szczególnie w jego wrażliwym miejscu, dole pleców tuż nad pupą, w jego ślicznych dołeczkach.

-Wow. - Wydusił Taehyung.

-CZEKAJ JeON jUnGKOOk czy ty wyniosłeś mnie NAgO?!

-nIe, oczywiście że nie, nie chcę żeby ktoś zobaczył ciało mojego maluszku, jest moje i tylko moje. - W tym momencie Jungkook przytulał Taehyunga od tyłu i przyciskał usta do niektórych malinek, które zrobił na jego ramionacH, patrząc ma jego biodra, a następnie je pocałował, ponieważ czuł się winny.

-Okej, daj mi się ubrać tatusiu, wezmę coś z twojej szafy i możemy obejrzeć jakiś fi- O CHOLERA

-Huh?! Co??
Jungkook wystraszył się i rozejrzał.

-Zapomniałem dzisiaj nagrać, suko jutro jest dzień, w którym pieprzysz mnie na oczach wszystkich napalonych nastolatek, mężczyzn i może kobiet ale No. Mam kamerę i rzeczy w torbie, więc daj mi iść się ubrać, um ok mam majtki, masz bluzy, prawda Jungkook?

Jungkook pokiwał głową.

-Okej dobrze jesteśmy GOTOWI DO NAGRAŃ
Jungkook zaśmiał się na słowa chłopaka, nie mógł uwierzyć, że jego nastrój zmienił się z fajnego na zdenerwowaneto do podekscytowanego dyrektora.

-Skarbie, najpierw musisz zjeść, okej?

-DObra, co jest w menu?

-Mój ku-

-JEON PRZYSIĘGAM NA PALCE U STÓP NAMTIDDIES

──────
tłumacz

zły wattpad usunął mi pół rozdziału

pornstar  ➛ taekook ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz