- 17-

568 20 1
                                    

-No tatusiu, to może dzisiaj będę power bottomem?- Powiedział Taehyung głębokim, głębokim, głosem.

-----------------------------------------------------------

Jungkook przełknął ślinę, myślach o tym.
-Nie, NIE! Mam na dzisiaj plany! O skarbie, wydaje mi się, że nie, dasz rady mnie zdominować, bo jak tylko w ciebie wejdę, będziesz pod moją kontrolą.

Taehyung przełknął ślinę i odwrócił wzrok od Jungkooka.
-PLAny? Jakie p-plany? - Głos Taehyunga się załamał.

-Mówiłem ci, że to niespodzianka skarbie.

Po przyjściu kelnerki i jej 6271 przeprosinach, kiedy zjedli i zapłacili za jedzenie (na które oczywiście dostali zniżkę) wyszli i teraz są w samochodzie Jungkooka.

-Kookie, proszę powiedz mii.

-Skarbie, cierpliwości. Przysięgam, że ci się spodoba. Chyba.

Taehyung obruszył się i założył ręce na piersi.

-Posłuchaj. Jak wrócisz do domu, założył coś ładnego i na mnie poczekasz, ja do ciebie przyjdę i będzie niespodzianka. Okej?

Dotarli do domu Taehyunga, Jungkook zaparkował i spojrzał na Taehyunga który był już w drodze.

-Hej, piękny tyłeczeku.
Taehyung spojrzał w tył.

-Zapomniałeś mnie pocałować.
Jungkook wydął wargę ale uśmiechnął się, kiedy Taehyung podszedł do jego drzwi i pocałowała go przez okno.

-To moje kochanie~, no a teraz nie obrażają się i przebierz, okej skarbie?
Jungkook powiedział w usta Taehyunga. Ten pokiwał głową i podszedł do drzwi, spojrzał w tym, widząc Jungkooka czekającego aż bezpiecznie dotrze. Zachichotał i wszedł do środka.

Taehyung POV

Wow wow wow, niewiem gdzie mój różowy garnitur.

Czekaj, pieprzona kurwa, zapomniałem go z domu rodziców, jest tam od studniówki. Ew.

Chyba się popłaczę, co ja teraz założę.

,,Różowa spódniczka....koronkowa bluzka.. "
Pamiętam słowa Jungkooka, wzruszyłem ramionami, spoko wybór.
Spojrzałem do szafki , szukając różowej spódniczki. AHA, tu jest! Teraz bluzka, oh wiem gdzie jest, podeszłem do szafy i poszukałem w jej głębinach, JEST, bitch dobry jestem.

 AHA, tu jest! Teraz bluzka, oh wiem gdzie jest, podeszłem do szafy i poszukałem w jej głębinach, JEST, bitch dobry jestem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
pornstar  ➛ taekook ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz