{ 10k Özel Bölüm! }

1.6K 144 26
                                    

10k olduk!

Bunun için size şöyle şeker tadında bir bölüm bırakayım dedim ^-^

Bu arada yine bir Harry Potter kurgusu olan ancak 1990'lı yıllarda değil de daha geride geçen bir kurgum daha var. İsmi "Rescue me!"
Sizin gibi güzel okuyucuları orada da görmek isterim *-*

Gününüz güzel geçsin canlarım ♡

*💛*

Minik bebeği kucağına biraz daha yerleştirdi James. Harry, Ron ve Sirius Quidditch oynamaya gitmişlerdi. Ancak Remus ve Birdy evde kalmayı tercih etmiş ama evdeki zamanlarını da ikisinin de çok sevdiği bir aktivite olan yemek pişirmeye vermişlerdi. Bu durumda James minik Teddy'e göz kulak olmak zorunda kalmıştı. Bundan pek şikayet etmese de bebek bezlerinin ne kadar iğrenç koktuğu gerçeği yüzüne vuruyordu.

"Merlin! Teddy bu kötü koku da ne? Babacığın sana soğan mı yedirdi yoksa?" Diye söylendi kendi kendine.

Savaş bitip herşey yerine oturunca Remus ile aynı evde kalmaya karar vermişlerdi. Çünkü Teddy'i tek başına büyütemeyen Remus, son zamanlarda Nymphadora'nın ölümüyle bir kez daha yüzleşmiş ve ufak bir tranva atlatmıştı. Haliyle James de ona yardımcı olmaya çalışıyordu.

Sirius genelde Birdy ile vakit geçirdiği için onlara pek uğramazdı. Birdy yakın zamanda bir kütüphanede işe girmiş, orada büyücülere yardım ediyordu. Tabi sevgilisi Cedric ile sık sık görüşmesi Sirius'un kıskanç baba yönünü ortaya çıkarıyor, onları gözetlemeden bir gün bile geçirmiyordu. Genç kız bunu defalarca James'e anlatmış ve yardım istemişse de James, Sirius'u bu huyundan vazgeçirememişti.

James küçük bebeği koltuğa yatırıp bez almak için alt kata indi. Mutfağın kapısından kafasını sessizce uzattı ve iki acemi aşçıya bakındı. Durumları pek iç açıcı görünmüyordu.

Birdy baştan aşağı una bulanmış, Remus ise sanki fırından bir ruhemici çıkacakmış gibi asasını doğrultmuş bekliyordu. Fırında görünen kırmızı ışığı farkeden James kaşlarını kaldırıp gerisin geri salona döndü. Çocuk odasına gitmek için hareketlendiğinde küçük bir patlama duydu. Adımlarını hızlandırıp yok saymayı tercih etti o an.

Bulduğu bezi kolunun altına sıkıştırıp, pudrayı aldı. Seri adımlarla üst kata yöneldi. Teddy'i bıraktığı odaya girdi ve pencereyi açtı. Küçükken Harry'nin de altını değiştirmişti elbette ama bunu yapmaz olalı yıllar olmuştu. Öyle ki Harry 19 yaşında bir delikanlı oluvermişti.

"Keşke burada sen de olsaydın, Lily. Belki de bu bezi seninle değiştiriyor olurduk..." dedi kısık sesle. Minik Teddy üstüne alınmış olacak ki kıkırdadı. Minik elleri bir sağa bir sola neşeyle hareketlendi.

James sonunda işini bitirince bezi asasıyla havalandırdı ve burnunu tıkadı. Minik Teddy'i beşiğe koyup çöpü atmak için alt kata yöneldi. Ancak merdivenlerin başında bağırışmalar duyunca yerinde kalakaldı.

"Böyle pasta yapılmaz ki? Birdy şu haline bak! Resmen tarçınlı kurabiye olmuşsun!"

Sirius'un geldiği belliydi. Bu da demek oluyordu ki Harry ve Ron da dönmüştü.

"Kızıma bağırma Sirius! Yardımcı olmaya çalışıyordu!" Dedi Remus. James kahkaha atacakken kendini durdurmayı başarmıştı.

Remus, Sirius'u sinir etmeye bayılırdı. Özellikle Birdy'e "Benim kızım" dediğinde Sirius sinir küpüne dönerdi. Yine de bunu belli etmez, flörtöz bir şekilde Remus ile şakalaşırdı.

"Kız benim değil mi? Kızarım da severim de!"

James bu sohbete dahil olmak için aşağı indi. Bezi çöp kovasına atıp kollarını göğüsünde birleştirdi.

Genç kızın bu şaşkın hali onu güldürmeye yetmişti.

"Siz sevgilisiniz de benden mi saklıyorsunuz? Kaçıncı yüzyıldayız bunu saklamanıza gerek yok biliyorsunuz. " dedi oyuna katılarak. Harry ve Ron koltuklarda kahkaha atarken üstünden hâlâ un dökülen Remus şaşkınca gülümsedi. Anlaşılan o da bu oyunu bitirmek istemiyordu.

"Sana demiştim Sirius, Birdy bunu olgunlukla karşıladı bak!" Dedi munzurca.

Sirius şaşkınca saçlarını karıştırdı.

"Senin yüzünden kısmetlerim kapanıyor Aylak..." dedi gülümserken.

Herkes keyifle gülerken üst kattan bir ağlama sesi yükseldi. James ufak oğlanı almak için üst kata yöneldi. Merdivenleri tırmanırken burnuna dolan kokuyla kaşlarını çattı.

"Oh hayır! Yine mi?" Dedi üzüntü ve bıkkınlıkla. Tam dönüp bu işi başkasına verecekken salonda kimsenin kalmadığını farketti.

Sanırım evrenin ondan intikam alma yöntemi buydu. Bebek bezi değiştirmek...

*🖤*

Kısa bir bölüm oldu affedin. Ama bu bölümü sabah 5:10'da yayınlıyorum, bu sebeple aklım karmakarışık :)

Klasik olarak şunları da bırakayım;

☆ vermeyi unutmayın lütfen!

Yorum yaparsanız da çok mutlu olurum!

𝐁𝐢𝐫𝐝𝐲 | Harry Potter Fanfic Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin