22.

1.1K 136 13
                                    

Bylo to již týden, co byli princ a jeho strážce zajatci pirátské lodi. Nikdo nečekal, že cesta bude utíkat tak rychle. Už jen pár dní je dělilo od jejich cíle a čím více se blížili, tím více se začala cesta ztěžovat. Ne, co se týkalo situace na palubě. Tam bylo vše více než v pořádku. 

Liam byl od včerejšího večera znovu ve své kůži. Konečně se naplno smířil s tím, co se mezi ním a kapitánem děje a rozhodl si to užívat plnými doušky dokud mohl. Princ Louis se na rozdíl od svého přítele znovu začal soustředit na naději, kterou představovala záchrana jeho králem. Od toho okamžiku kdy mu mladý kapitán sdělil, že se zprávy o jejich přítomnosti na lodi šíří velkou rychlostí, stále myslel jen na to, jaké to asi bude až Harryho znovu uvidí. Představoval si, jak moc by jeho srdce puklo žalem, kdyby ho dříve zachránil jeho snoubenec a snažil se nemyslet na to, jak rychle se blíží k jejich cíli. I přes to však s posádkou vycházel stejně dobře jako před včerejším zakotvením v přístavu. Zlost na ně, kterou právem pociťoval, se vypařila s první zmínkou o jejich záchraně a navíc nechtěl riskovat, že by ho kvůli nepříjemnému chování znovu zavřeli mezi čtyři železné stěny. 

I kapitán měl velmi dobrou náladu. Tu nejlepší za poslední týden. Byl spokojený. Dostal přesně to, co chtěl a věděl, že si to bude moci užívat až do konce jejich plavby. Viděl ty pohledy, které mu brunet věnoval. Jeho oči byly zahalené vzrušením kdykoliv na něho pohlédl a dokonce měl pocit, že v těch čokoládových duhovkách zřel i trochu lásky. Možná to od něho však bylo jen toužebné přání. Nebyl si jist jestli k němu brunet opravdu něco cítí i poté, co se mu včerejší večer prakticky vyznal, když se snažil omluvit za své činy. Pořád mu ale nedávalo smysl, jak by někdo tak čestný jako je právě Liam mohl milovat piráta, který ho zajal. Nechtěl to ale řešit, protože měl to, co chtěl. Dostal jeho tělo a zažíval s ním ty nejlepší chvíle v jeho životě. A když byl spokojený kapitán, byl spokojený i zbytek posádky.

Všechno by bylo v pořádku, kdyby se příroda nerozhodla být proti našim hlavním hrdinům. Ráno i dopoledne probíhalo ve stejné duchu jako předešlé dny. S rozdílem, že i Liam se zapojoval do konverzace mezi piráty a nebyl svými myšlenkami pořád někde jinde. Dokonce si občas došel i za kapitánem a trávil čas s ním. Oběma jim bylo více než jasné, že celá posádka o jejich milostném poměru ví a proto se pirát ani nesnažil moc skrývat to, že mají pravdu. Jedou si svalnatému brunetovi sedl do klína, po druhé ho políbil na tvář, když odcházel do své kajuty a po třetí si ho k sobě zavolal v době oběda, aby spolu pojedli. 

Odpoledne se však zdálo, jako kdyby se bůh moří na pirátskou loď rozhněval. Nejdříve přestal vítr vát do plachet a proto se dlouhou chvíli skoro nehnuli z místa. Když vítr znovu zafoukal, vál proti nim a proto se jejich plavba opravdu tento den nedařila. Jediný kdo z tohoto počasí měl radost byl samozřejmě malý modrooký princ, který v tom viděl další šanci na záchranu.

Teprve až k večeru se vítr obrátil na jejich stranu a proto znovu pokračovali v cestě. Piráti však začínali býti stále neklidnější a nervóznější. Jako kdyby se něčeho báli s přicházející tmou. Jako kdyby tušili, že v temné hladině se nachází velké zlo. I přes to však nezapálili ani jednu pochodeň na rozdíl od minulých nocí.

"Co se děje?" zeptal se princ nejistě, když viděl jak se muži pomalu utišují. Najednou už na celou lodi nezněl smích a křik. Čím více padala tma, tím více se muži uchylovali ke středu lodi. Ještě více bylo podivuhodné, že se kapitán šel ujmout kormidla. V tuto hodinu byl většinou již zavřený ve svém pokoji a nevycházel. Teď však stál u kormidla a sledoval ostražitě jak své muže, tak klidné moře, po kterém pluli. I on se zdál lehce rozhozený. Liamovi to nedalo a když viděl jak piráti táhnout jeho přítele do středu lodi a tiše mu šeptají do ucha, o co jde, vydal se za svým milencem, který se snažil loď udržet v jejím kurzu. 

Happy ever after- Larry|NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat