31.

1.1K 111 6
                                    

"Nenech se vysmát Pete. Všichni ví, že mám pravdu já!"

"A jak si tím můžeš být tak jistý?!"

"Prostě to vím!" 

Po dlouhé době na palubě pirátské lodi zavládla pohoda. Cesta jim hezky ubývala a proto, jako kdyby posádka chtěla oslavovat jejich vítězství. Najednou se chtěli smát a užívat si. 

Všichni se již vzpamatovali ze včerejší bouře. Dokonce i Zayn už byl natolik v pořádku, že si teď užíval pirátské radovánky společně s rumem v ruce. Najednou se zdálo, jako by je žádné nadělení nepotkalo a vše bylo tak jako před tím. Dokonce i princ Louis se svým strážcem seděli na čerstvém vzduchu společně s posádkou a užívali si krásný slunečný den. Tedy alespoň se to tak mohlo zdát.

Čím blíže byli ke svému cíli, tím více prince sužoval strach a beznaděj. Začínal se obávat, že nebudou zachránění a že ho piráti nakonec opravdu prodají. Stále nechápal jak mohou býti tak krutí a chtít s ním takto naložit. Vždy, když takto seděli, se mu zdáli jako dobří přátele. Měli zábavné historky, které princi vyprávěli, rádi zpívali a tančili. Ani je nemučili hlady a nenutili je spát na tvrdé zemi. Ve skutečnosti byli opravdu milí a to ani nezmiňoval milostný vztah mezi jeho strážcem a kapitánem. Možná proto ten pocit bezmoci byl ještě mnohem silnější, než kdy před tím. Chovali se jako jeho přátelé, ale všechno to byla lež a on by dal úplně všechno za to, aby se odsud mohl dostat. Úplně cokoliv. Ještě tu sice byla malá naděje, že je Harry zachrání, ale on už na něho určitě zapomněl. Určitě už na něho nemyslí a nesouží se každým dnem tak, jako on. Určitě už zapomněl na jeho modré oči, které na něho s láskou hleděly a na jeho srdce, které mu patřilo od prvního okamžiku kdy se na královském plese potkali. Určitě už si našel jinou nevěstu či ženicha. Určitě už k němu žádnou lásku necítí.

"Pánové oba se mýlíte. Nejlepší z celé lodi jsem s dovolením já." 

Hlasitý smích dolehl k princovým uším a vytrhl ho tak z přemýšlení nad jeho budoucností. Znovu byl na pirátské lodi a pozoroval piráty, kteří se hádali o tom, který z nich je nejlepší v šermu a v boji. Všichni se hádali, že oni jsou ti nejlepší, že to oni se železným ostřím zachází nejlépe. Pravda ale byla taková, že všichni uvnitř svého nitra tušili, kdo je nejlepší z nich.

"No tak chlapy!" zakřičel Zayn se smíchem a bylo na něm již možné spatřit lehké okouzlení alkoholem v jeho ruce. "Hádáte se tady jak ženské na tržnici o pěkně vykrmenou husu. Všichni moc dobře víte, že je v šermu nejlepší kapitán! Kdyby chtěl, tak vás všechny nahází na hromadu a ani nebudete vědět jak!"

Bylo tomu opravdu tak. I když byl modroočko na lodi nejmladší, s mečem uměl zacházet lépe než kdokoliv z nich. Byl to dar, který nikdo nechápal. Jako kdyby byl pro boj narozen. On nechápal meč jako zbraň, on ho bral jako svou součást, jako svou prodlouženou paži. Proto byl v boji vždy nejlepší. Kdykoliv se s někým utkal, bylo jasné, že to ten druhý má spočítané. Avšak byl tu někdo, kdo by se mu svými schopnostmi mohl rovnati.

"Já si myslím..." to bylo poprvé, co následník trůnu promluvil. Svýma modrýma očima zabloudil ke kapitánovi a na jeho tváři se objevil trochu až posměšný úsměv. Stále se nemohl ve své hrudi zbavit toho zahořklému pocitu vůči jeho osobě. "Že z vás všech na téhle lodi je nejlepší Liam." svůj pohled přesunul na bruneta vedle sebe, který se do hádky pirátů vůbec nezapojoval, i když věděl o svých schopnostech. Stále si totiž pamatoval to, jak ho přemohli na začátku jejich cesty a to, že byli v přesile a nebojovali poctivě pro něho nehrálo žádnou roli. "Na celém dvoře byl vždycky nejlepší. A kdybyste bojovali čestně, tak by vás všechny porazil." Louis byl však na svého strážce pyšný. To právě on vždy vyhrával turnaje, které jeho otec pořádal. Vždy, když se zapojil do soubojů pořádaných v královském parku, byl na bojišti vítěz předem jasný a rozhodně nevyhrával jen díky tomu, že to je strážce následníka trůnu. Jen málo kdy se stalo, že by svůj zápas prohrál.

Happy ever after- Larry|NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat