Onlara "Tanrı benden alıp sana vermişlik yapma desek" ve "nE?" dedikleri zaman "diyorum ki ben beynimi kullanmıyorum diye kendini zeki sanma, bir kullansam feleğin şaşar." desek
(Destan mübarek)
Slenderman: *buna demezsin herhalde, diyeceksen bile boşver deme deme. Ben senin iyiliğini düşünüyorum*
Jeff the Killer: Ah hadi ama S/A. Benden mi zekisin sen? HAHAAHAHHA, Haklı olabilirsin galiba. *Ağlayarak odasına gitti*
Eyeless Jack: S/A ben tıp okudum. Tıp. Hadi şimdi toz ol.
Ticci Toby: Bilmem. Belki. Ama ben eşit olduğumuza inanıyorum.
Masky: *Saçmalama lütfen bakışı attı* Saçmalama S/A, benim neden feleğim şaşsın. Hoodie'nin şaşar.
Hoodie: Elek mi? İnsanlarda elek mi var? *Felek olduğunu söylersin* Neden feleğim şaşsın ki Benim değil Toby'nin ki şaşar.
Homicidual Liu: Bu cümleyi kurmanın özgüvenini fazla kitap okumana veriyorum S/A.
Laughing Jack: HAHAHAAHA Ben okuma bile bilmem, ama zekiyim işte. AHAHAHAHA yoksa seni yerim. Hadi bana zekisin de. Ham Ham ham.
Sally: Ama ben küçüğüm çok şey bilmem ki S/A. (Bu Sally varya Sally acayip çakal Yaw)
Jason the toymaker: *Çirkef kadınlar gibi bağırır* NE DİYON SEN BE, BENİM AQ SEVİYEM İLE SENİN Kİ YARIŞAMAZ, BANA YETİŞMEK İÇİN 99999 BASAMAK ÇIKMAN GEREK... (Bla bla bla)
Red Angel: Benim zekiliğim cinsellik için çalışıyor. Gerisi boş yaniii.
Ben Drowned: Ne gerek var çok zeki olmaya, video oyunları da zekilik ister bence.
Şimdi ben bir yerde okudum. Yanlış mı değil mi bilmiyorum. Bir yerde Eyeless Jack 16 yaşında ölmüştür falan yazıyordu. Tabi ben şaşırdım bu muhtemelen yanlıştır. Aslında kesinlikle yanlış olması lazım. Değil mi?
Ve Jack tıp okumuş biri. Jack'in duyduğuma göre 7-8 hikayesi var ve içlerinden birinde 16 olabilir de. Yani 16 yaşında ben Lise 3 isem Jack nasıl tıp okuyabilir aklım almıyor.
Biri beni aydınlatsın lütfen. Yoksa benim beynim pert olacak.
Neyse çook uzattım. Bir sonraki bölümde birazdan gelecek o yüzden şimdilik hoşçakalın.
İstek atın lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️
Fanfic//TAMAMLANDI// *Kurgu eseridir, gerçek karakterlerin kişilikleri ile yakından uzaktan alakası yoktur. *Yeterince cringe bir ürün, bazı bölümlerinde küfür barındırabilir, smut içermez. *Okuduğunuz için teşekkürler... Başlangıç Tarihi: 14.06.2020 Biti...