-36-

3.3K 106 110
                                    

Kollarını ısırsak ve "artık bir saatin var benden hediye" desek.

Slenderman: *bunun kolunu değil ancak parmağını ısırırsın ve saat olmaz* Sabır ya sabır. *Sabır çekerek uzaklaşır*

Jeff the Killer: Köpek gibi dişlerin var S/A. Bu saatte hareket etmez! Fırsatçı pislik beni ısırdın.

Eyeless Jack: *Sana değişik değişik bakıyor* S/A kolumu salacakmısın? Ne gerek var saate anlamıyorum. Telefon diye birşey var. Bence böbrek ısır.

Ticci Toby: *Acı hissetmiyor* Güzel s-saat oldu a-ama çalışıp çalışmayacağı konusunda endişeliyim S/A.

Masky: Sakat gibi davranma S/A. Bu nasıl hediye aq. Paran mı yok? Anlamıyorum ama bence sen beni anlıyorsun.

Hoodie: *Maskenin altında ne yapıyor bu gavur bakışı atıyor* Kolumu ısırmaya devam edecek misin? Salyaların koluma akıyor.

Homicidual Liu: İyi misin? İyiysen sorun yok devam o zaman. Güzel saat.

Laughing Jack: Haha bende yapıcam saat. *Bir ısırdı elin koptu* Eheehe üzgünüm S/A. Ama tadın güzel sorun yok yani.

Sally: *Karşılıklı birbirinize saat yaptınız*

Jason the toymaker: Neden pis köpek dişlerini koluma geçiriyorsun? Saat mi? İyi tamam şimdi git işlerim var!

Red Angel: Ehehe S/A, gel ben sana başka şeyler de ısırtacağım? Merak etme kötü değil.

Ben Drowned: Ne yapıyorsun aq? Bir deli sen kalmamıştın bak o da oldu! Cidden mi saat mi? Şimdi seni bir oyuna atayım da gör.














































|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin