-48-

3K 92 89
                                    

Saçımızı kızıla boyatsak (yazar gibi sjsj)

Slenderman: S/A, saçların ne güzel olmuş öyle.

Jeff the Killer: Daha önce de farklıydın yine farklısın. Değişen birşey yok gibi.

Eyeless Jack: S/A, bak ben dikkatli bakmazsam göremem ama renkli istesemde göremem.

Ticci Toby: H-hoş olmuşsun S/A. Ama eski rengi daha mı iyiydi sanki?

Masky: Ne güzel ne güzel, gönlün rahat olsun iyi bir şey söyleyeceğim. Güzel olmuş.

Hoodie: Değişik stil, yakışmış diyemicem ama yakışmamış da diyemicem. Orta derecede.

Homicidual Liu: Önceki halinle de güzeldin, şimdi ki halinle de. Gerçi sadece saç rengin değişmiş ama olsun.

Laughing Jack: AHAHAHA AHAAHAH AHAHAH benim gözümde hala değişmedin aynısın. Ahahaha.

Sally: Yiaaaa S/A, çok güzel olmuş. Ne güzel saçların var, aynı benim gibi.

Jason the toymaker: Benim kırmızı saçlarımın yanından geçmez. Ama idare edersin.

Red Angel: Ne de iyi gözüküyor S/A. Pff zaten sana ne yakışmaz arkadaşım.

Ben Drowned: Hıhı *oyun oynuyordu sende baksın diye oyunun fişini çekmedin saçını çektin* İyi olmuş işte S/A, daha ne diye saçımı çekiyorsun? (Kıyamadım bu veled'e)



































Şikida muz muz, şikida muuz. Ehm, bir tepki daha sooonu.

Yaf yazcak birşey bulamadım. Hadi bye.

|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin