Slenderman: *Doğum günü djcjdkdkssj hatırladığını sanmıyorum ama hadi kutladın* Teşekkürler S/A.
Jeff the Killer: S/A! Unuttun sanmıştım. Aw çok teşekkür ederim. Bu çok güzel bir sürpriz oldu.
Eyeless Jack: Aman Tanrım. Bu parti bana mı? Ayrıca şu böbrek pastası mı? Sen bir harikasın S/A?
Ticci Toby: A-aw ben s-sana çok teşekkür ederim S/A. Unutmuştun sandım. Çok çok ç-çok teşekkürler. Sen gerçekten harika birisin.
Masky: Bu günler benim için önemli değil, hatta zar zor hatırlıyorum. Ancak sana yine de teşekkür ederim S/A.
Hoodie: Ne? Bu bana. Öyle mi? Hadi canım! Dalga geçmeyin. Oh! Ben çok teşekkür ederim, gerçekten. Çok çok. Bu parti gerçekten çok hoş.
Homicidual Liu: Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Ben biliyorum. Bugün benim doğum günüm değil! Ama benim. O yüzden sana çok teşekkür ederim. O kadar harika şeyler yapıyorsun ki...sana gerçekten minnettarım.
Laughing Jack: AHAHAHAHA AHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA Bu şekerden pasta harika, saol benim küçük şekerim. Ne kadar tatlısın sen böyle. (Bu da hatırlamaz bence. Hatırlamasın lan.)
Sally: Awww, S/A. Ben çok mutlu oldum. Çok saol. Unuttun sanmıştım. Yine de teşekkür ederim. Hadi şimdi pasta yiyelim.
Jason the toymaker: Ne? Bu partiyi benim için mi verdin? Aklına bile gelmeyeceğini düşünmüştüm. Ama sen unutmamışsın. Çok teşekürler.
Red Angel: Kimin partisi bu? Benim mi? İyi de benim doğum günüm bugün mü? S/A. Ben ne diyeceğimi bilemedim. Kuru bir teşekkür de etmek istemiyorum.
Ben Drowned: Aman tanrım, şu pastanın şekline bakın üstünde oyun oynayan ben varım. Çok havalı. Çok güzel olmuş S/A. Saol.
Dark Link: Hadi ama! Şaka mı bu? Resmen bana parti mi hazırladın? B-ben teşekkür ederim. Duygulandım ya!
Jane the Killer: Neredeyse unutmak üzereydim. Hatırlamana şaşırdım. Ama süpriz içinde saol.
Lee: *Sonunda doğum gününü hatırlayan biri...yere çöküp ağladı.* S-S-S/A b-ben çok t-teşekkür ederim. *Burnunu çeker.* N-neredeyse kimse kutlamıyordu. U-unutmadığın için çooook teşekkür ederim.
En son ne zaman bölüm attım?
Herkese merhaba! Öncelikle Creepypasta×Reader kitabım 60. Bölümde bitecek okuyanlara sesleniyorum. Kısa ama olsun. Bitirmek istedim.
Aklıma yazacak bir şey gelmedi yaf! Neyse ben kaçar.
Bye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️
Fiksi Penggemar//TAMAMLANDI// *Kurgu eseridir, gerçek karakterlerin kişilikleri ile yakından uzaktan alakası yoktur. *Yeterince cringe bir ürün, bazı bölümlerinde küfür barındırabilir, smut içermez. *Okuduğunuz için teşekkürler... Başlangıç Tarihi: 14.06.2020 Biti...