-108-

2.1K 82 45
                                    

Slenderman: *Anında yanına ışınlandı ve bir baba şefkati ile sakinleşmen için yardımcı oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Slenderman: *Anında yanına ışınlandı ve bir baba şefkati ile sakinleşmen için yardımcı oldu.*

Jeff the Killer: Bir şey oluyor? Neler oluyor? Tamam. S/A. Suratıma bak. Sakin ol! Sadece sakin ol. Biz buradayız.

Eyeless Jack: Pekâlâ, pekâlâ. Şimdi beni dinle S/A. Sadece beni! Sakin olmak zorundasın. Eğer sakinleşemezsen kendinden daha da çok geçersin. Anlıyor musun beni? Beyninde dönenleri bir kenara at.

Ticci Toby: H-hayır, neler oluyor b-böyle. Biri bir şey yapsın. M-masky!

Masky: Bir kriz. Ancak çok kötü olmalı. Belki de onu konuşarak sakinleştirebiliriz. Elimizden geldiğince. Hem Slender bunu halledecektir.

Hoodie: Belki de bayıltsak. Bu da iyi bir seçenek *diğerlerinin bakışlarını görür.* Tamam o zaman. Zaten biz hallederiz.

Homicidual Liu: Ne yapacağımı şuan kestiremiyorum. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım. Belki de konuşsak iyi şeylerden bahsetsek. Daha önce ne yaşadı bilmiyoruz.

Laughing Jack: Belki gülersem krizi durur değil mi? Durur mu? Durmaz mı? O zaman biri bir şey yapsın!

Sally: Slender, hadi bir şey yap artık. S/A çok kötü gözüküyor. Ona bir şey olmasın.

Jason the toymaker: Ona ne kadar yardımcı olabiliriz? Şuan bir krizin ortasında.

Red Angel: Iıı sakin ol S/A. Şimdi seni korkutan ve krize sokan düşünceleri unut. Ancak böyle kendine gelirsin.

Ben Drowned: B-bir dakika. B-biri bir şey yapsın şimdi kendine z-zarar vermeye başlayacak. BİRİ BİR ŞEY YAPSIN!

Dark Link: Emin ol bizde bunu yapmaya çalışıyoruz Ben. Şimdi bağırmayı kesersen işler daha kolay olacak.

Jane the Killer: Tatlım, beni duyuyor musun? Şimdi sakin olman gerekiyor. Eğer böyle devam edersen işler daha da zorlaşıcak. Kendine zarar verme.

Lee: AMAN TANRIM! AMAN TANRIM! Ne yapacağız. Daha önce böyle bir şeye hiç rastlamadım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bilen var mı? VAR MI?



































Çoook geç attım biliyorum. Ama derslerim olduğu için buna bölüm atamadım. Diğerleri hazır olduğu için onlara geldi yeni bölüm.

Kitabın bitmesine son 12 bölüm.

İsteklerinizi alayım.

|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin