-43-

3.1K 106 69
                                    

Jason'un sırtına çıkıp yapışsak ve bütün gün bitişik gezsek.

Slenderman: S/A niye oraya çıktın evladım birde koala'nın ağaca yapışması gibi sarılmışsın!

Jeff the Killer: AhahahAHAHAAHAHAHAHA Jason, sırtında evlatlarını taşıyan böceklere benzemişsin.

Eyeless Jack: *Tam umurunda olmuyordun ki bunu fark eden sen ayağını Ej'nin suratına geçirdin* Vaaaaaaa ne yapıyorsun mal! Görmüyor musun? İşim var, seninki de iş mi? Salak. Gece böbreklerini alayımda gör.

Ticci Toby: *Fısıldayarak* Sizce Jason'a yardım etmeli miyiz?

Masky: Sanmam. Hiç gerek yok.

Hoodie: Emin misin Tim? Etrafta nasıl döndüğünü, S/A'yı yere atmaya çalışmasını yok mu sayıyoruz? Tamam o zaman.

Homicidual Liu: Cık cık cık S/A, çocuk gibisin ne yapıyorsun. İn aşağı. (Dedi geçen sefer Pepe izleyen Liu)

Laughing Jack: AHAAHA S/A, hadi benimde sırtıma çık. Ben seni daha hızlı döndürürüm.

Sally: Bende, bende. Jason benide döndür. Benide taşı, BENİDE.

Jason the toymaker: İN ARTIK S/A. AĞIRSIN BELİM KOPACAK, OLAN BANA OLACAK. LAN YAPIŞTIN KOALA GİBİ. AAAAAAAAAAAAAAA SAÇIM, SAÇIMI BIRAK.

Red Angel: Buna nasıl bir yorum yapabilirim bilmiyorum! BAĞIRMAYI KES JASON.

Ben Drowned: LAN, Jason oyun oynuyorum. Neden televizyon un önünde duruyorsun. Şimdi seni oyuna atacağım ama. ÇEKİL.



























































|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin