Slenderman: *sevmiyor* Evladım sen iyice değişik olmaya başladın. Yaptığın işe bak, bir kahya olmuşsun. Sen bir katilsin/prøxy'sin. *Bir uzvunu beline doladı ve seni cp malikanesine ışınladı.*
Jeff the Killer: Aylardır evde döneceksin diye ben seni bekliyorum ama sen gelmiş 'ben gelmeyeceğim' diyorsun. İzin vermiyorum sen benim ile geri dönüyorsun o kadar!
Eyeless Jack: Ya benimle malikaneye geri dönersin, ya da ben burada ki herkesin iç organlarını yerim. Anladın mı? Şimdi...gidiyoruz!
Ticci Toby: Ne d-demek gelmiyorum? Sana bu izni kim v-verdi? B-benimle gelmek zorundasın S/A. *Gözleri dolar ve dudakları titremeye başlar.* Ç-çünkü ben bir diğer y-yarımı burada bırakamam. Sensiz ben yarım b-bir elma gibiyim S/A, sana yalvarıyorum benimle gel.
Masky: Sana inanamıyorum, inanmak istiyorum ama olmuyor. S/A, seni asla zorlamayacağım. Bil isterim ki, burada seni düşünecek kimse yok ama ben seni her dakika her saniye düşünürüm. Her yıl, aylarca...beklerim. Çünkü seni seviyorum, seni beklerim çünkü seviyorum. Şimdi lütfen bize daha önemlisi bana geri dön.
Hoodie: Umursuz biri olabilirim ancak seni burada bırakacak kadar kalpsiz değilim. Anladım, gelmek istemedin ama bunu yapamam. Bunu ne sana ne kendime ne de kalbime yapamam, seni bu kadar seviyorken...göz göre göre seni burada bir ömür bırakamam. Bu fırsatı kaçıramam. O yüzden seni kaçırıyorum. *Baya baya seni kucakladı ve kaçırdı*
Homicidual Liu: Bak S/A, elbette seni zorlamak istemiyorum ama seni burada da bırakmak istemiyorum. Yapamam. Seni burada bırakmam için bana yalvarsalar bile bırakamam. Ben sensiz bir hiçim S/A. Duygularıma karşılık vermesen bile seni gözümün önünde görmek istiyorum. Hadi lütfen şimdi evimize dönelim.
Laughing Jack: Ben çocukların hayali arkadaşıyım. Onları yiyiyorum, şeker dolduruyorum falan filan. Ben sadece hayali arkadaş değil senin hayat arkadaşın olmak istiyorum S/A. Bu yüzden seni burada bırakamam. Ama seni sevdiğimi de inkâr edemem. Sen kalbi kırık bir palyaçonun kalbini onarıp renk verdin, bunu bize yapma...
Sally: Lütfen bizimle geri dön S/A, seni burada bırakmak istemiyoruz hiçbirimiz. Sen benim ablamsın/abimsin, oyun arkadaşımsın, beraber makyajcılık oynadığım kişisin. Bunları, beraber geçirdiğimiz anıları es geçmeyeceğini biliyorum. Herşey kaldığı yerden devam etsin. Lütfen.
Jason the toymaker: Sana ne kadar egolu davranıp, ezik gibi davransam da herkes gibi bende seni seviyorum...ama seni diğerlerinden farklı seviyorum S/A. Bunu anlayacağını biliyorum. Ama bir kez daha dile getirmemi istersen, seni herşeyden çok seviyorum. Lütfen bizimle dön...
Red Angel: S/A, afedersin ama bu hiç akla yatkın bir fikir değil! Neden benimle gelmiyorsun ki! Katil olmayı, kâhyalığa tercih ediyorsun pekâlâ. Ama bizi bu aileye tercih ettiğine inanamıyorum. Bizi sevdiğini sanıyordum, beni sevdiğini sanıyordum! Ama seçim fırsatı senin elinde. Bilmeni isterim ki ben seni seviyorum...
Ben Drowned: *senin yokluğun boyunca nadiren oyun oynamış ve hep seni düşünmüştü ve şimdi sen gelmek İstemediğin için çıldırmıştı.* Hemen. Şimdi. Benimle. Dönüyorsun, o kadar. *Seni televizyonun içinden cp evine götürdü, sana tam açılacaktı ki herkesin sizi izlediğini fark edince kızarıp bir kenara oturmaya gitti.*
Dark Link: *Malikanede ki televizyondan girip senin kâhyalık yaptığın evin televizyonundan çıktı. Seni saçma sapan şeyler geveleyip duracağını bildiği için, kolundan tuttuğu gibi geri götürdü.* Seni seviyorum biliyor musun?
Jane the Killer: S/A, gittikçe aptallaştın biliyorsun değil mi? Şimdi kabul etmesen bile geri dönüyoruz. *Seni kolundan tuttuğu gibi geri getirdi.*
İki bölüm attım. Pff ne kadar da mükemmelim yaaaa!
Bir saniye...iyice Jason The toymaker'a benzemeye başladım yaa gı.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️
Fanfic//TAMAMLANDI// *Kurgu eseridir, gerçek karakterlerin kişilikleri ile yakından uzaktan alakası yoktur. *Yeterince cringe bir ürün, bazı bölümlerinde küfür barındırabilir, smut içermez. *Okuduğunuz için teşekkürler... Başlangıç Tarihi: 14.06.2020 Biti...