-46-

3.1K 94 115
                                    

Evde bağırarak 'yüksek yüksek tepelere' söylesek. (Kısa bir açıklama eğer bu tepkiyi başka bir kitapta görmüşseniz bu çalma falan değil, bir tepki kitabına vermiştim bu tepkiyi)

Slenderman: Sevgili S/A, neden böyle davranıyorsun? Yoksa bizden habersiz kınan mı var?

Jeff the Killer: Oha ama, bize evlendiğini söyleme. Valla gelmem o düğüne

Eyeless Jack: Neden sesini ziyan ediyorsun ki! Sesin çok kötü çıkıyor. Sus artık.

Ticci Toby: B-bence evlenme, b-burada daha mutlu o-olursun. O kişi seni ü-üzer.

Masky: Ne güzel, birde kına gecemiz eksikti. O da olmadı demeyiz artık.

Hoodie: Birde bindallı giymiş, bence mor renk sana daha çok yakışır.

Homicidual Liu: Pffff, senin şuan öylesine gösteri yaptığına eminim. Bu yüzden rahatım ya!

Laughing Jack: AHAAHAHAHA AHAHAHAAHAH AHAHAAHAH ne güzel olmuşsun şekerim. Çok tatlısın, yerim seni canım. AHAHAHAHAHAH

Sally: S/A, bende bindallı giymek istiyorum. Lütfen, hem bak benim sevgilimde var.

Jason the toymaker: Yani, şimdi istediğini yapsın diyeceğim ama emin değilim. Tanrım, biri şunun sesini kıssın. Harika kulaklarım nasıl sesler duyuyor.

Red Angel: Evet, benle evlene-bir dakika biz arkadaş olmuştuk dimi? Bu S/A yüzünden, aklımı kullanamıyorum.

Ben Drowned: Aaaa bak ne diyeceğim S/A, sen kırmızı olmuşsun bende yeşil. Hadi hiç kimseyi uğraştırma, biz kaçalım!































Öncelikle başta yaptığım bir açıklamayı açmak istiyorum. Ben bu tepkiyi bir başka tepki kitabına vermiştim, ve diğer tepki kitaplarının hiç birinde yok. Ben fikri vermiştim ancak kendimde de kullanmak istedim ve çalma falan değil. Kendi tepkimi kendi kitabımda kullandım.

Bu arada birşey daha söyleyeyim, ben YouTube da Cp'lerin seslerini falan dinledim. En çok hoşuma giden Jason the toymaker oldu. Çok hoş bir sesi yok mu? Ne çok kalın ne çok ince. Acayip hoş. Herneyse.

Geç kalınmış soru bugünde iyisinizdir inş, isteklerinizi bekliyorum. Bölümler perşembe gününden sonra daha sık gelecek.

Oy vermeyi unutmayın, istek tepkilerinizi bekliyorum.

Bir sonraki bölüme dek hoşçakalın.

|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin