-90-

2.4K 101 33
                                    

Slenderman: *bununla böyle bir olay olmadı, bunu sen yaşadın ve Slender sana destek oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Slenderman: *bununla böyle bir olay olmadı, bunu sen yaşadın ve Slender sana destek oldu.*

Jeff the Killer: Ben teşekkür ederim S/A, ama sen hiç gitme yanımdan, hiç bırakma beni olur mu?

Eyeless Jack: Seni ve böbreklerini seviyorum S/A. Ama seni daha çok seviyorum. Biraz daha böyle kalalım.

Ticci Toby: B-bende her zaman s-senin yanındayım. Sen bana nasıl gelirsen, bende sana aynı şekilde gelirim. *Sarılmaya devam eder.*

Masky: Saol S/A, ben...ben gerçekten çok teşekkür ederim. Yanımda olduğun, bana destek de olduğun için ve daha birçok şey için teşekkürler.

Hoodie: Saol, çok saol. *Söyleyecek söz bulamadı ancak sıkı sarılmaya devam etti.*

Homicidual Liu: Seni seviyorum S/A. Bana destek olduğun için seviyorum, her zaman her an benimle olduğun için seni seviyorum.

Laughing Jack: AHAHAHA AHAHAHA ben sana çok teşekkür ederim S/A, sensiz ben yapamam. Seni şekerler kadar çok seviyorum.

Sally: Benim yanımda olman çok güzel. Seni çoooook seviyorum S/A.

Jason the toymaker: Ne kadar teşekkür etsem az S/A, ben hayatımda bu kadar berbat bir kabus gördüm ve sen yanımdasın ben teşekkür ederim.

Red Angel: Böyle bir şey göreceğimi asla tahmin etmedim, ama sen bana destek oldun. Ben senin değerini hiç anlayamıyorum S/A. Ama seni çok seviyorum.

Ben Drowned: *Oyundan başını kaldırmış ve uyumuştu ve seni şaşırtmıştı. Bir süre sonra korku ile uyanmıştı.* Sanırım hapları (uyku) almayı unuttum. Yanımda olduğun için sana minnettarım S/A.

Dark Link: Teşekkür etmekten başka diyecek bir şey bulamıyorum çünkü diyebileceğim tek şey teşekkür etmek.

Jane the Killer: Bu korkunçtu, ama yanımda olmana çok sevindim S/A.






















Bölümü hızlı hızlı yazdpm. Kötü olabilir. Kusura bakmayın.

Yeni kitap çıkardım, Creepypasta Burçlar bakın lütfen.

Yeni kitabıma bakın!

Oy verin.

Teşekkürler.

|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin