(Bölüm değil)

1.9K 51 109
                                    


Eee...selam! Nasıl giriş yapacağımı bilemedim. Çünkü...çünküsü yok, bulamadım işte. Herneyse.

Size birkaç bir şeyler anlatıcağım, acayip saçma bir cümle oldu! İki akşam önce rüyamda Masky ve Hoodie'yi gördüm. Acayip garip(!)

Ya ben normal şartlarda Creepypasta'ları rüyamda görüyorum. Eminim sizin de rüyalarınıza girmişlerdir. Jeff'i, Eyeless Jack'i, Clockwork'u falan çoğunu gördüm işte...

O gördüğüm rüyada Masky karşı binada oturuyordu bizim. Balkondan balkona konuşuyorduk aq, hatta bir kız ile Masky için kavga ettim. Masky bizim eve falanda geldi, Hoodie evin etrafında gezip duruyordu. Bu acayip saçmaydı. Ya sohbet ettim ya! Rkcdkdkdk.

Dün akşam ise bir şeyler oldu...dün Wattpedde creepypasta çağırma kitaplarından birini okuyordum. Ticci Toby'nin ritüelin'de ismini falan söylemen gerekiyormuş. Ve bende bunu yarı alay yarı gerçekçi bir şekilde söyledim.

Ama ritüeli yapmadım! Sadece ismini söyledim. İşte sonra zaten kitabı sonuna kadar okuyup bitirdim. Tabi tırstım ben baya, çoğu kişi kolay olanları yapıyorlar ve benim aklımdan da geçmedi değil hani birkaçını yapmak. Tamam neyse.

Saat 01.30 gibi yattım ben, okuduklarımın hepsi de aklımda, zihnimin bir köşesine atmaya çalışıyorum ama olmuyor. Sonra ben uyuyakalmışım, saat 02.30-03.00 gibi olması lazım bir anda uyandım. Tavana bakıyordum, gözlerimi sağa çevirdiğim anda Toby'i gördüm.

Uyanıklık ile uyku arasındayım ama kesin uyanığım, gözümü çevirdiğim anda Ticci Toby'i gördüm. Baya baya Toby'di. Bakın hayal falan değil! Gerçek! Garip ama yüzüme baktı kısacık an, ya da bana öyle geldi ama ben gözlerimi ona çevirdiğim an, ödüm koptuktan hemen sonra kayboldu.

Bildiğimiz Toby'di işte, boyu uzun gibiydi, resimlerdeki olan Toby gibiydi ama bakınca sanki farklıymış gibi hissettim, şapkası vardı başında. Maskesi ağzında pilot gözlüğü boynundaydı.

Zaman o kadar kısa geçse de bana o an bir ömür gibi geldi. Şey diyebilirsiniz, halisünasyon görmüşsündür falan. Ama kesin olduğuna kesin eminim.

Ben böyle 'hadi lan oradan onlar gerçek' kafasında takılan bir kızım. Gerçek olduklarına inanıyorum, belki içinizde sizin de düşünen vardır. Belki hepiniz, kim bilir...

Bana çok gelirler, hatta üstüme yürüyen bir erkek silüeti gördüğüm oldu. Çok tırstım, hiç rahat değilim. Bir daha görmek istermisin derseniz, kesinlikle hayır derim!

Çünkü berbat hissettiriyor ayrıca korkmuş. Bunu sormak istemem ama yinede sorayım.

Siz hangi Cp'yi görmek isterdiniz?

(Toby'i görmek isteyen çok, ben hiç görmek istemediğim bir anda gördüm!)


güncelleme;
tarih; bilmiyorum¿ bakıp geleyim...
31 Ocak Salı 2023
saat; 2:18

yazdıklarımı tekrar okudum. mk bundan bir üç sene önce ne malmışım.

abi sen... yaw sen ticci toby'i nereden görcen sen! nereden!

o gece yatakta ters yatarsan ebeni de görürsün...

birde demişim onlar gerçek kafasındayım. ya mk...

biride çıkıp dememiş sen mal mısın insan evladı, onlar kurgusal karakter. ne varlar mk! ne varlar

şunu yazarken ki beni boğazlayıp camdan aşağı fırlatmak istiyorum o derece

mal ben. mal 16 yaşındaki ben... ya da 15. bilemedim şimdi

|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin