-27-

3.6K 117 99
                                    

Herkesi salona toplasak ve koltuğa oturtup karşılarına geçip "Artık Lj sap değil, onun mütişmel bir sevgilisi oldu" diyip kendimizi göstersek.

Slenderman: Buna daha ne kadar şaşırayım o kadar yaptığından sonra.

Jeff the Killer: Vay aq, Lj bile saplığı terfi edip sevgili yaptı, ben hala sap. İyi de ben ondan daha yakışıklı yım.

Eyeless Jack: *Kitap okuyor* evet, sonra çocuk kıza aşık olur. Ve mutlu son.

Ticci Toby: O-oha beklemiyordum. H-hey Masky sen b-bekliyormuydun?

Masky: Nereden bekliyeyim Toby. Tamam beklemiyorum dedim ya, gözünü sevem dürtme.

Hoodie: *Arkadaş şokta bu yüzden kendisine ulaşılamıyor*

Homicidual Liu: Bak bu beni şok edecek bir şey. O yüzden kitabıma şokla devam ediyorum.

Laughing Jack: HAHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAAHAHAH sevgili olduk biz. AĞLA JEFF, KUDUR.

Sally: SLEEENDYY hani bana sevgili bulacaktın. Jack abi bile sevgili oldu S/A ile. Bende tık yok. *Slendye trip atıyor*

Jason the toymaker: Gözünün önünde benim gibi bir şaheser varken bu ise senin gözlerin kesin bozuk S/A.

Red Angel: Tamam, seni yatağa atma hayallerim suya düştü. Yoksa Lj beni deşer. Neyse bana yatağa atacak insan mı yok aq!?

Ben Drowned: Bugünde değişik bir haber almadan yatmamış olacağım. Ne mutlu bana.
































Şimdi şöyle bölümler kötü olmuş olabilir. Çünkü iyi bir ruh halinde değilim. Yine de yazdım. Aklımda başka bir fikir olmadığı için başka bölüm gelmeyebilir. Gelirse işler değişir.

Neyse uzatmadan gideyim. Hadi bye.

İstek tepki alıyorum.

|ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ| ✔️✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin