Az új megbízók-epilógus

1.8K 116 3
                                    

Sam és Logan követték Elvirát a ház elé, ahogy a Black fiúk is.
- Azért tőlünk elköszönsz? – kérdezte James kicsit sértett arccal, de nevetve. Elvira mosolyogva szállt ki az autóból és sorra megölelte újdonsült barátait.
- Vezess óvatosan! – kérte James elsőként, mikor Elvira megölelte.
- Vigyázz magadra! – bólintott Jake, amikor a lány elé lépett és átkarolta.
- Remélem, még találkozunk bérgyilkoslány! – mosolyodott el Jacob is.
Elvira mosolyogva ült vissza az autóba, onnan nézte, ahogy Sam és Logan kezet fognak a Black fiúkkal, majd ők is beülnek. Elvira még letekerte az ablakot, hogy induláskor kiszólhasson a testőröknek.
- Ti is vigyázzatok magatokra! – mondta, majd rükvercbe rakta az autót és elindult vissza Finnhez.
Két óra autóút után Elvira leparkolt a ház előtt. Leállította a motort és boldogan szállt ki.
- Mit szólnátok hozzá, ha Finn megkapná a négyezer ötszázból a tíz százalékát, mint ahogy ígértük neki, és az autót megtartanánk magunknak? – kérdezte Elvira a fiúkra nézve. – Ha valakinek megbízása van így egyszerűbb eljutni. – Logan és Sam bólintottak, majd bementek Finnhez. 
Pár hét elteltével Elvira az ágyán ült és olvasott. Egy testőrről, aki a saját világában a legjobb.
- Héj, El! – lépett be Sam a lány szobájába. Elvira felemelte a mutató ujját, jelezve legjobb barátjának, hogy még végigolvassa a mondatot, majd felnézett. – Finn keres. Új megbízó. – kacsintott a fiú barna szemébe lógó sötét hajával és egy féloldalas mosollyal.
Elvira azonnal becsukta a könyvet, félretette, megölelte legjobb barátját, majd leugrott az emeletről.

Bérgyilkosból testőrOnde histórias criam vida. Descubra agora