A terv

2.2K 119 0
                                    

Két órával később Elvira Sammel, Logannel, a Black fiúkkal és a megmaradt Tonkin családdal ült a dolgozószobában és Annelin hollétén gondolkodtak.
- Tehát akkor jól értem, hogy egyáltalán, de tényleg semmi ötleted nincs, hogy Grahamék hova vitték a csajt? – kérdezte Logan, mikor Elvira elmondta, amit tudott. 
- Spencer nem szeret sokat utazni, szóval biztos nem vitték messzire. Talán valamelyik környező faluban vagy tanyán van. – ötletelt a lány.
- Tehát semmi ötleted nincs. – vonta le a következtetést Logan.
- Semmi. – rázta meg a fejét Elvira végül.
- Tudunk bármit Spencerről? – kérdezte Jacob. – Nem tudod, hova szokta vinni a foglyait?
- Spencer nem ejt foglyokat. Ő csak megöleti az embereket. – magyarázta Elvira. – De most a fiát bosszulja meg, úgyhogy esélyes, hogy egy olyan helyre vitte, ahol nincs senki, vagy a maffia fennhatósága alatt áll a terület.
- Van egy falu. – kapta fel a fejét Logan. – Egy falu, ahol a kiöregedett fekete ruhások laknak.
- Ezt kitől tudod? – nézett rá értetlenül Elvira. – Arról a faluról én is csak egy éve hallottam először, pedig régóta dolgozok nekik.
- Az egyik bérgyilkosnak volt viszonya egy fekete ruhással. Ő mesélte, hogy járt abban a faluban. – magyarázta a fiú.
- Akkor meg van, hol van Annelin. – bólintott James. – Menjünk és hozzuk haza.
- Két dolog. – állította meg Sam a Black fiút. – Egy, egyáltalán nem biztos, hogy ott van. Ez csak egy tipp. Kettő, nem hallottam nagyobb baromságot annál, minthogy csak így besétáljunk egy faluba, ahol csak fekete ruhások laknak. Kösz haver, de én még élni szeretnék pár évig.
- Samnek igaza van. – értett egyet Jake. – Nem mehetünk csak így be.
- Akkor mi lesz? – ült le James.
- Először csak két ember megy. – közölte Jacob. – Felmérni a helyzetet. Megismerni az utcákat, nagyjából hány harcképes fekete ruhás van, megnézni ott van-e Annelin, ha ott van, akkor hányan védik, és hogy Spencer is ott van-e. Később megyünk mindnyájan, megölünk pár embert és haza hozzuk Annelint.
- És ki fog menni? – kérdezte James. – Ki lesz az a két elmebeteg, aki bevállalja, hogy betáncol a fekete ruhások falujába?
- Én. – jelentette ki Elvira. – Nálam jobban senki nem ismeri a fekete ruhások taktikáját, és Annelint amúgy is nekem kellett volna megvédenem. – vetett egy gyilkos pillantást Liamre, aki csak felnevetett.
- És én megyek veled. – mondta azonnal Sam.
- Kizárt! – rázta a fejét Jake. – Én megyek, te pedig itt maradsz és a többieknek durva edzéseket tartasz, hogy formába jöjjenek.
- Ebben igaza van Jakenek. – bólintott Jacob. – Viszont sorsolással döntjük el, hogy ki megy négyünk közül.
- Legyen bérgyilkos sorsolás. – mosolyodott el Elvira ördögien. A Black fiúk félve néztek a lányra, de Sam és Logan csak összenéztek és ők is elmosolyodtak.
- Az milyen? – kérdezte félve James. – Csak azt ne mondd, hogy kiütésig menő verekedés. – rázta meg a fejét ijedten.
Elvira elővett négy tőrt, az asztalról elvett egy filcet és beszínezte az egyik tőr végét.
- Aki a benzinezettet húzza ki a falból, az jön velem. – magyarázta el, majd mutatott a Black fiúknak és Logannek, hogy nézzenek el.
- Nem lehetne, hogy ne a falba dobja? – kérdezte Mr. Tonkin aggódó tekintettel.
- Nem. – mosolyodott el Elvira ridegen, aztán egyesével elhajította a tőröket. – Oké. – szólt a fiúknak. – Válasszatok!
Logan lépett oda először és kihúzta a bal szélsőt. Mikor látta, hogy nincs beszínezve megkönnyebbülten sóhajtott fel.
- Király. Kevesebb esélyem van meghalni. – mosolyodott el, aztán visszaadta a tőrt Elvirának.
Következőnek az ikrek léptek oda, és a két szélsőt húzták ki egyszerre. Lenéztek a kihúzott tőrökre, majd James hátrafordult.
- Hát, kedves bátyám. Nyertél egy utat a fekete ruhások falujába. – mondta komoly hangon.
Az ikrek széjjelebb húzódtak, Jacob odalépett, és Elvirára nézve húzta ki a falból a tőrt. Megforgatta kezében, majd a lányhoz lépett.
- Holnap indulunk. Addig taníts meg célozni. – nyomta a kezébe a kést, aztán elindult le, az edzőterem felé.
- Talán most jobb lenne, ha nem válna szét a család. – mondta Elvira és Jacob után indult.
Lent Liam Frejával kezdett el játszani a fal mellett, Mrs. Tonkin leült a padra, Mr. Tonkin pedig föl-alá mászkált a családja körül. A Black fiúk és a bérgyilkosok bemelegítés után a céltábla elé álltak. Elvira kihozta a kisszobából a tőröket, és a Black fiúk elé dobta, majd kivette a sajátját a combjára erősített szíjból, megfordult és egyenesen a középső tábla legkisebb körébe dobta.
- Már most mondom, hogy egy nap alatt nem lehet megtanulni tökéletesen célozni. – kezdte Elvira a tanítást. – Ahhoz, hogy jól tudj dobni eggyé kell válnod a tőrrel. A kés a karod meghosszabbítása, nem szabad tőle félned, hiszen te irányítod. Ha félsz a tőrtől, akkor félsz a karodtól. – Elvira felvett egyet a kupacból, és a fiúk közé állt. – Teljesen a fejed mellől kell indítanod. – emelte fel a kést illusztráció gyanánt. – Innen kell vinni, addig, amíg a majdnem vízszintes nem lesz a karod. A végén csuklóból meg kell pörgetni. Hogy hol kell eldobni, azt nem tudom megmondani. Ezt érezni kell, és attól is függ, hogy milyen magasan van a célpont. – mutatta Elvira a mozdulatsort lassan. A Black fiúk feszülten figyelték és minden szavát szinte itták. – A másik kézzel célzol. Csak vigyázz, nehogy véletlen megvágd magad, mert későn veszed el a kezed. – azzal eldobta a tőrt, ami pár centivel az előző fölött talált célba. – Most ti jöttök. – fordult a fiúk felé.
Először Jacob próbálkozott, de a tőr fél méterrel a tábla alatt lepattant a falról. Eldobott még egyet, de az is alá ment.
- Előbb engedd el! – mondta Elvira kijavítva a hibát. Jacob eldobott még jó párat, mire végre eltalálta a táblát.
Utána James lépett előre. Felemelte kezét, egy ideig célzott, majd eldobta. A tőr eltalálta a táblát, de lepattant róla.
- Eltaláltam. – képedt el. – Eltaláltam. – fordult Elvira felé vidáman.
- El. De lepattant. – mondta kíméletlenül a lány. – Semmire nem mész, ha csak megkarcolod az ellenfeled. Nem elég, ha eltalálod, benne is kell maradnia.
- Legalább egy kicsit örülhetnél. – dünnyögte szemét forgatva James, majd visszafordult a céltábla felé és eldobott még egy tőrt.
- Ne csak lendületből dolgozz. Adj neki erőt is, különben soha nem fog bele állni. – emelte fel a hangját Elvira. Pár dobás után végre benne maradt a táblában, így Jake következett.
Felvette az egyik tőrt a földről, felemelte a feje mellé, célzott, majd beleállította a tőrt a tábla melletti fegyverraktár ajtajába. Testvérei, Sam és Logan hangos nevetéssel jutalmazták a műveletet.
- Hé. – fordult hátra Jake. – Az enyém legalább beleállt valamibe egyből.
- Ja. – nevetett James. – Három méterrel arrébb. – ezen még Elvira is elmosolyodott kicsit, de gyorsan visszakomolyodott.
- Ha fekete ruhásokkal harcolunk, akkor nem három méterenként fog állni egy, hanem méterenként. Míg James csak megkarcolja őket, Jacob pedig jó esetben eltalálja valamelyik lábát, addig Jake biztosan eltalál valakit. – gondolkodott Elvira, mire a Black fiúk elhallgattak.
- Látjátok? – tárta szét karját Jake. – Én megöltem volna valakit, ti pedig nem. – vigyorgott.
- Minden esetre, - folytatta Elvira – ha nem oldalasan állsz, akkor jó lesz. – Jake bólintott, majd elhajított még pár tőrt. Azok nagyrésze még mindig oldalra húzott, de a végére már egészen belejött.
- Egész jók. – lépett Sam Elvira mellé, amikor végeztek az edzéssel. – Lazíts picit. El, ők nem erre lettek kiképezve, ne várd tőlük a tökéletességet. – mondta, mikor látta, hogy a lány csak a szemét forgatta.
- De engem arra neveltek, hogy a tökéletességet várjam és nyújtsam. – nézett rá a lány legjobb barátjára. – És semmire nem fogunk menni a fekete ruhások ellen, ha nem várjuk el tőlük a tökéleteset.
- El… - kezdte volna Sam, de Elvira közbe vágott.
- Holnap gyakoroltasd velük ezt és tarts nekik kemény edzést. Formába kell jönniük. – azzal ott hagyta a fiút.

Bérgyilkosból testőrTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang