Tatil

32 10 26
                                    

*Melodi*
  Selammm dostlar. Adım Melodi Dinçer , dostlarımı ve hayvanları çok seviyorum. Dostlarım derken gerçekten kardeşim olmuş birkaç dostum var. Tek tek saymıycam zaten yazdıkça anlıyacaksınız;)
Bugün onlarla tatile çıkmaya karar verdik. Yaz geldi ben hâlâ tatile gidemedim. Geçen gün okulun kantininde Rüzgar "Ya yaz geldi herkes tatile gidiyo ben gidemiyorum. Neymiş babamın işi varmış ben de tek gidemezmişim." Haklıydı. Zaten Rüzgar hep haklıdır. O kendinden emin bakan mavi gözleri ne derse tamam dedirtir.                          
    Anaokulundan beri aynı okuldayız ve onu çok iyi tanıyorum ve o da beni."Doğru ya benimkiler de Amerika'ya gittiler. Ben de gidemedim."O anda Alara herkesin aklına yatacak bi teklifte bulundu. "E o zaman biz de hep beraber gidelim. Tek gitmemize izin vermiyolar ama beraber olursak izin verirler. Hele bi de ben varım net izin verirler." Alara'ya hepimiz alışmıştık artık, yüksek egosuna ve kendini beğenmişliğine rağmen seviyoduk onu. "Aslında iyi fikir. Babamlar ben tekim diye izin vermiyolar. Ama berabersek olabilir." Rüzgar'ın bu sözünden sonra hepimiz elbette kabul ettik, herkes ailesine kabul ettirince şu an arabada sıkış tıkış da olsa güzel bir yolculuk yaparak Bodrum'a gidiyoruz.
"Ya böyle sıkış tıkış gitmek zorunda mıyız? O kadar özendiğim saçım bozuldu. " Her zamanki Alara ve süsü...
Ön koltukta arabayı Onur kullanıyo çünkü aramızda sadece onun ehliyeti var. Yanında Rüzgar ve arkada ben,Alara,Öykü beraber gidiyoruz. Kabul biraz sıkıştık ama deydi...
   "Eee bi şarkı açmıycaz mı, böyle kuru kuru yolculuk mu olur?" diyen Onur halinden pek memnun değildi. Rüzgar hemen " Ya böyle iyi sakin sakin gidiyoruz işte." diye atıldı. Ama ben "Kahraman Deniz açalım." diyince tabii ki ses çıkaramadı. Rüzgar hep böyledir. Herkese karşı soğuk ama bana karşı en sıcak rüzgar. Çok eskiden beridir en yakın arkadaşız ya ondandır.
    Ve Kahraman Deniz çalmaya başladı;
"Vursam devirir miyim on adam? İlham da hüzünde bu havadan. Bize bu acılar anadan babadan kalmış sevgilim..." Gerçekten ne kadar anlamlı ve güzel sesler. Şimdiki sanatçılar sanatçı bile denmez çocukça hareketlerle para kazanmaya çalışıyo ama bazıları gerçekten hak ediyor.
    Yolculuğumuz neredeyse 8 saat olduğu için ilk 3 saatten sonra herkes çöküşe geçti. Tek enerji dolu Alara kaldığı için ön koltuğa geçti ve Rüzgar da arkaya Öykü ile benim yanıma oturdu. Şimdi de radyoda Mert Kıyak çalmaya başladı. "Ben yağmurları durdururum kopamıyorum nedense senden, gel..." Ama benim de gözlerim kapanmaya başladığı için gerisini çok duyamadım. Kafamı cama dayadım ve gözlerimi kapattım. Şu an ne kadar huzurlu olduğumu fark ettim. Dostlarım yanımda ve biz Bodrum'a gidiyoruz. Bunları düşünürken omzumda bi kafa hissettim. O yöne baktığımda Rüzgar'ın bana kedi gibi baktığını gördüm. Belli uykusu çok gelmiş. Ben de kıyamayıp "İyi geceler kedi yavrusu" dedim. "İyi geceler Melo" dedi ve huzurlu uykuya daldık...

   *Dostlaaaar merhabaaa*
  Ben Sena Ezgi bu kitap yazma işine yeni yeni başlıyorum. Şu karantina falan beni bunlara yönlendirdi. Eğer yorumlara fikrinizi yazarsanız bana faydalı olur. Haa bu arada Rüzgar baya iyi değil mi😉

Sonsuza dek🌠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin