8

915 27 2
                                    

Yazarın ağzından

Sercan ve Nisa şaşkın şaşkın birbirlerine bakarken Aycan ve Cemal kıkırdayarak oradan uzaklaşmışlardı bile.

Sercan ve Nisa arasındaki sessizliği bozan isim Nisa olmuştu.

Nisa: Biz mi beceriksiziz yoksa onlar mı çok zeki?

Sercan bu sözler karşısında iki elini bilmiyorum der gibi havaya kaldırarak gülmeye başlamıştı. Nisa da bir yandan gülüyordu fakat sinirleri çok bozulmuştu.

Sercan: Ee napalım? Kadere razı gelip burada mı kalalım yoksa isyan mı çıkartalım?

Nisa: İsyan çıkartmayı bırak, evi yaksak açmazlar kapıyı. Çok iyi tanıyorum onları...

İkiside gülmeye başladılar. Oda Sercan'ın yatak odasıydı. Nisa evdeki en büyük oda burası diye seçmişti. İsteyerek olmamıştı. Odada bir de ebeveyn banyosu vardı. Çok güzel bir odaydı. Sercan ve Nisa odada klasik sohbetlerini yaparken Aycan ve Cemal bahçeye çıkmıştı.

Sadece oturuyorlardı. İkisi de ne diyeceğini bilemiyordu...

Aycan: Cemal

Cemal hemen Aycan'a baktı. Bu anı bekliyordu.

Cemal: Aycan

Aycan: Senden kaçmak istemiyorum

Cemal'in yanına oturdu ve ellerini tuttu.
"Bu hissimin tam karşılığı ne bilmiyorum. Sadece... yanımda olmanı istiyorum."

Cemal Aycan'ı kendine çekip sımsıkı sarıldı. "Ben bu hissin ne olduğunu biliyorum Aycan. Hayatımda ilk kez bir kadın kalbimin böyle hızlı çarpmasını sağladı. Bunun ismi aşk."

Birbirlerine sımsıkı sarılan Aycan ve Cemal, bir süre sonra uzaklaşmış ve dudaklarını birbirlerine bastırmaya başlamışlardı. İkisi de çok mutluydu... Her şeyi bir kenara bırakıp anı yaşıyorlardı.

Birden bir öksürük sesi duydular ve arkalarına baktılar. Karşılarında tanımadıkları bir adam vardı.
" Siz de kimsiniz? Sercan nerde?"

Aycan: Asıl siz kimsiniz? Eve nasıl girdiniz?

"Ben Sercan'ın abisiyim. Siz arkadaşları mısınız? Sercan nerde?"

Cemal: Öyle mi? Çok pardon. Evet arkadaşlarıyız. Siz oturun biz Sercan'ı çağıralım.

Cemal ayaklandı ve üst kata çıktı. Kapının kilidini açtı. Sercan ve Nisa yatağın üzerinde oturmuş sohbet ediyorlardı. "Ne mıymıntı bi ilişki." diyip güldükten sonra  Sercan'a abisinin geldiğini söyledi. Hep birlikte aşağı indiler. Nisa gördüğü kişi ile şok olmuştu.

Nisa: Sen, sen o kişisin! Seni tanıyorum!

Kısa oldu çünkü ne biliyim burda kesmek güzel geldi gözüme.
Neyse öptüm

Kim Bilir? (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin