18

863 41 13
                                    

Yazarın ağzından

Nisa sabah kalkmış, okulu için yola koyulmuştu. Akşama kadar okulda işi vardı ve akşam da sevgilisinin ailesi ile tanışacaktı. Okuluna doğru yürürken sevgilisini aradı.

Nisa: Sevgilim günaydın

Sercan: Günaydın güzelim

Nisa: Sesin uykulu geliyor yeni mi kalktın sen

Sercan: Evet. Annem kahvaltı hazırladı şimdi ona inecektim yoksa daha uyurdum

diyerek güldü.

Nisa: Hadi kalk uykucu timsah. Akşam için çok heyecanlıyım. Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum

Sercan: Sen olduğun gibi davran aşkım, seni doğal halinle sevmeyecek insan yok zaten. Ben senden bol bol bahsettim, anlattığım kadarıyla bile çok sevdiler.

Nisa: Umarım her şey yolunda gider...
diyerek iç çekti.

Sercan: Merak etme güzelim. Ben şimdi kapatıyorum kahvaltıya çağırıyorlar. Seni çok sevdiğimi sakın unutma ve kendine çoook dikkat et sen bana lazımsın

Nisa: Ben de seni çok seviyorum aşkım öptüm

diyerek telefonu kapattı ve okula doğru yürümeye devam etti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aycan bugün boştu ve tüm gününü sevgilisine ayırmak istiyordu. Sabah kalkmış ve üstünü giyinmişti. Telefonunu ve kulaklığını alıp hızla evden çıktı. Cemalin evi zaten çok yakındaydı. Dakikalar sonra eve varmıştı.

Aycan kapıyı tıklatır tıklatmaz Cemal kapıyı açmış, karşısında duran sevgilisini belinden sarılarak havaya kaldırmıştı. İkisi de içeri girip kapıyı örttükten sonra sarılmaya devam ediyorlardı.

Cemal kafasını Aycan'ın boynuna gömmüş, minik minik öpücükler bırakıyordu.

Cemal: Çok özledim seni

Aycan: Aşkım sadece bir gündür görüşmüyoruz

Cemal: Yine de çok özledim

Cemal Aycan'ın dudağına minik bir öpücük bıraktı. "Çok açım hadi bir şeyler hazırlayalım" diyerek mutfağı işaret etti. İkisi de mutfağa gittiler.

Cemal: Ee ne yapalım? Omlet mi yapsak

Aycan: Ben bıktım yumurtadan. Krep yapalım mı bol bol nutella sürer yeriz

diyerek iç çekti. Onun bu tatlı hallerini gören Cemal, sevgilisinin yüzünü iki avucunun içine aldı ve yaklaşıp burnunu öptü.

Cemal: Ben kahvaltı niyetine seni de yiyebilirim

diyerek göz kırptı ve elini Aycan'ın belinde gezdirdi. Aycan gıdıklanıp güldü ve Cemal'i hafifçe ittirdi.

Aycan: Hadi cemo çok açıım

Cemal güldü ve kahvaltılarını hazırlamaya koyuldular.

Birkaç saat sonra

Cemal'in ağzından

Kahvaltımızı yaptıktan sonra ortalığı toparlamış, uzanmış birlikte film izliyorduk. Aslında ben filmden çok Aycan'ı izliyordum. Onu gerçekten çok özlüyordum. Hep yanımda olmasını istiyordum.

Aycan: Aşkım dur bırak bi tuvalete gideyim

diyerek belindeki kolumu ittirdi. Kolumu çekip gitmesine müsaade ettim. Aycan gittikten sonra telefonu çalmaya başladı. Nisa arıyordu. Telefonu açtım.

Kim Bilir? (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin