Nisa'nın ağzından
Bugün okul vardı. Uyandığımda saat 07.34tü ve dersim 09.00'daydı. Ne makyajım ne de saçımla hiçbir zaman uğraşmadığım için hazırlanmam kısa sürüyordu. Önce duş aldım, ardından kot şort ve beyaz bol kısa bir tshirt giydim. Aycan da kalkmış ve kahvaltı hazırlamıştı. Onun bugün maçı vardı. Akşamdan bir kavanoza yulaf ve süt koymuştum. Onu alıp üzerine çilek, kivi ve muz dilimleyip çantama attım. Beyaz sporlarımı da giyip çantamı hazırladım. Okul çıkışı spora gitmek istiyordum bu yüzden minik bir çantaya spor için kıyafet vs doldurdum. Saat 08.06'ydı ve evden çıkmaya hazırdım. Evden çıkmadan önce Sercan'a mesaj attım. Ardından Aycan'o öptüm.hızlıca evden çıktım ve okuluma yürüdüm. Aycan'ın zaten arabası olduğu için benim okuluma yakın bir yerde ev tutmuştuk. Aşırı yakın değildi ama yine de yürüyordum. Yürümeyi seviyordum. Okula geldiğimde saat 08.29'du. Kahvaltımı yapmak için vaktim vardı. Bir ağacın dibine geçtim, bağdaş kurdum ve telefonumdan bir video açıp bacağımın arasına telefonumu koydum. Daha sonra hazırladığım yulaflı kahvaltıyı çıkartıp yemeye başladım.
Aycan'ın ağzından
Bugün geçen ertelenen maçımız vardı. Öncesinde ise kısa bir antrenman. Sabah kalktım ve hazırlandım. Kahvaltımı yaptım. Saat 08.00dı. İşim bitmişti. Önce sevgilime bir mesaj attım, ardından ise story paylaştım.(paylaştığı story)
Çantamı alıp evden çıktım ve arabama bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bilir? (tamamlandı)
Teen Fiction~ sernis ve aycem hikayesidir ~ "karşıma ilk çıktığında; durdu zaman, dönmedi dünya... tutuldum sana, ilk bakışta."