1 Hafta sonra
Sercan: Tamam sevgilim, sizdeyim ben seni bekliyorum
Nisa: Öptüm kocaman
Nisa telefonunu kapattıktan sonra çantasını toplamaya başladı. Mesaisi bitmişti ve sevgilisi ile buluşacaklardı. Klasik bir iş çıkış günüydü onun için. Sercan 1 gün bile Nisa ile görüşmeden duramıyordu.
Sercan çoktan Nisa'lara gelmişti. Aycan antrenmandan geldiği için çok yorgundu ve hemen uyumuştu. Sercan sessiz sessiz salonda otururken kapıdan duyduğu anahtar sesleriyle hemen ayaklandı. Nisa'nın salona girmesi ile Sercan'ın gülümsemesi bir olmuştu. Hızlıca sevgilisine sarıldı. Sessizce konuşmaya başladı.
Sercan: Seni çok özledim
Nisa: Neden sessiz konuşuyorsun?
Sercan: Aycan uyuyor.
Nisa: Tamam gel o zaman dışarı çıkalım
Sercan, kollarını sevgilisinin belinden çekti ve koltuğa bıraktığı telefonuna uzandı. Telefonunu cebine koyduktan sonra sevgilisinin ellerini tutmak için uzandı.
Nisa: Şu ellerinin güzelliğine cidden bitiyorum. Bir erkeğin eli nasıl bu kadar zarif olabilir?
(Sercan'ın ellerine düşmeyen de ne biliyim...)
Nisa'nın ellerine hayranlıkla baktığını gören Sercan gülümsedi. Ellerini ayırmadan evden çıktılar. Beraber yürüme kararı aldılar. Yürürken bir yandan sohbet ediyorlardı. Telefonunun çalması ile elini cebine attı Sercan. Arayan Cemal'di.
Cemal: Sercan yarın akşam harika bir mekanda çalacağım. Aycan da benimle gelicek. Nisa'yı da alıp gelir misin? Çok eğleniriz
Sercan: Olur. Nisa'nın yarın boş günü. Tüm gün beraber oluruz zaten, bana mekanın adresini ve saat kaçta geleceğimizi mesaj atarsın
Cemal: Tamamdır Seco'm.
Sercan telefonu kapattıktan sonra Nisa'ya konuştuklarını anlattı. Nisa dans etmeyi inanılmaz seviyordu, Cemal çok iyi bir dj olduğu için onun çaldığı mekanlara gitmeyi apayrı seviyordu. Sercan da bunu çok iyi biliyordu. Sercan ve Nisa yaklaşık 1 saat sohbet edip, yürüyüş yaptıktan sonra tekrar Nisa'nın evinin önüne gelmişlerdi. Nisa, sevgilisine sımsıkı sarıldı. Dudağına minik bir öpücük bıraktı.
Nisa: Seni çok seviyorum
Sercan: Ben daha çok seviyorum
diyerek o da sevgilisinin dudağına minik bir öpücük bıraktı. Ardından Nisa'nın gözüne camdan onları dikizleyen karşı komşuları takıldı. Sinirle gözlerini devirdi. Sercan ne olduğunu anlamamıştı.
Sercan: Ne oldu?
Nisa: Yine karşıdaki isimsiz teyze bizi dikizliyor. Bu kadın tüm gün camda oturup bizim evi izliyor. Hayır amacı ne ki?
Sercan: Boşver güzelim her yerde olur bu teyzelerden
Nisa: Haklısın. Hadi git artık
Sercan son kez sevgilisine sarıldıktan sonra bir adım geri çekildi. Sevgilisinin evine girdiğinden emin olduğunda kendi evine doğru yürümeye başladı.
Sonunda evine geldiğinde, Nisa'ya bir mesaj attı.
"Güzelim ben yatıyorum. Yarın sabah erkenden bize gel. Tüm gün benimle olmanı istiyorum. Seni çok seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bilir? (tamamlandı)
أدب المراهقين~ sernis ve aycem hikayesidir ~ "karşıma ilk çıktığında; durdu zaman, dönmedi dünya... tutuldum sana, ilk bakışta."