24

761 43 19
                                    

Multideki şarkıyı hikayenin içinde kullandığım için koydum, belki bakmak istersiniz♡

Yazarın ağzından

Birkaç saat dinlendikten sonra hep birlikte buluşmuş ve otelin düzenlediği karaokeye gitmişlerdi.

Nisa: Sercan, hatırlıyor musun ba-

cümlesini bitirrmeden Sercan lafa atlamıştı.

Sercan: Hatırlıyorum. Ne olduğunu bilmediğimi söylediğim ama şu an ne olduğunu öğrendiğim duygularımı anlatmıştım sana karaokede.

Nisa: Ne olduğunu öğrendiğim mi?

Sercan: Evet, aşığım sana.

Nisa gülümsedi ve sevgilisinin yanağına elini koyup okşadı. Sercan da bu hareketine gülümseyerek karşılık verdi.

Aycan: Şu meşhur Nisa'nın anlat anlat bitiremediği şarkıyı bir de beraber söylesenize?

Cemal: Aferin sevgilim, ben de tam onu diyecektim

Cemal, Aycan'ın burnunu sıktı. Nisa ve Sercan da birbirlerine bakıp fikri onaylarcasına gülümsediler ve isimlerini yazdırdılar. Sıra onlara geldiğinde sahneye çıktılar.

Birbirlerine bakarak, mutlulukla şarkılarını söylediler.

Karşıma ilk çıktığında,
Durdu zaman, dönmedi dünya
Tutuldum sana ilk bakışta
Zor oldu ama buldum seni sonunda
Konuşmaya başladık bir anda
Dilim tutuldu, çöz beni aşkınla
O tatlı, güler yüzün
Yangınımı körükler gülüşün
Gözlerin beni benden alır,
Benim olmayışın içimi acıtır

Benim olmayışın içimi acıtır kısmında gülmüşlerdi çünkü artık birbirlerine aitlerdi.
Sahneden indiklerinde onlara gülümseyerek bakan Cemal ve Aycan oturuyordu. Aycan telefonunu çıkarıp çektiği fotoğrafı gösterdi.

 Aycan telefonunu çıkarıp çektiği fotoğrafı gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafı görünce Nisa ve Sercan çok mutlu oldular. İkisi de instagramında post olarak fotoğraflarını paylaştılar.

Sercan'ın ağzından

Nisa ve Aycan sohbet ederken ben de Nisa'yı izliyordum. Cemal telefonda bir şeylerle uğraşıyor, bir yandan içeceğini yudumluyordu. Kafamı Nisa'dan çekip etrafa baktım. Bir çocuk sahneye çıkmak için hazırlanıyor, etraf kalabalık ve ortam çok keyifliydi. Gerçekten eğleniyorduk. Bu gürültüde ısrarla sohbetlerini sürdüren Aycan ve Nisa'ya gülümsedim. Ardından sahneye çıkan çocuk konuşmaya başladı.

"Merhabalar. Şimdi söyleyeceğim şarkı bir anda gördüğüm ve görür görmez beni etkisine alan bir kadın için olacak. Kendisi şu anda burda fakat şarkının onun için olduğundan haberi yok."

cümlesini bitirince beraber geldiği 3 erkek arkadaşı deli gibi alkışlayıp ıslıklar çalınca herkes alkışlamak durumunda kaldı. Ardından şarkısına başladı.

Kim Bilir? (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin