Ertesi gün
Sercan'ın ağzından
Annemler sabah erkenden kalkmış, Ece'nin ailesinin yanına gitmişti. Mert onları bırakmıştı ve Evrim'i de yanında götürmüştü. Ben ise mutfakta kendime yemek hazırlıyordum. Nisa bugün işteydi ve erkenden kalkıp gitmişti. Gerçekten kendini okul ve iş arasında çok yoruyordu. Ömür boyu çalışmasam ikimize de yetecek kadar birikimim vardı fakat bu teklifimi Nisa'nın asla kabul etmeyeceğini bildiğim için gündeme getirmiyordum. Ben yumurtaları çırparken telefon çaldı. Mert arıyordu.
Sercan: Efendim bro?
Mert: Seco ben Evrim'le 2 günlüğüne tatile çıkayım diyorum
Sercan: Çık oğlum ben napayım
Mert: E köpeğim kalıyor ortada da ondan söylüyorum sana. Geçen bi arkadaşa emanet ettim hiç sevmemiş her yerini ısırmış adamın bir seni seviyor. 2 gün bakar mısın diyecektim
Sercan: Tamam tamam. Bakarım 2 gün nolucaktelefonu kapattıktan sonra kahvaltımı hazırlamaya devam ettim.
Kahvaltımı hazırlayıp yedikten sonra evden çıktım ve Mert'lere gittim. Köpeği alıp arabama bindim. Eve gelir gelmez üstümü değiştirdim. Tam koltuğa yayılmıştım ki Nisa aradı.
Nisa: Aşkım napıyosun
Sercan: Mertle Evrim tatile gidiyormuş onların köpeği aldım. 2 gün bende kalıcak. Tam şimdi oturdum. Sen napıyosun güzelim
Nisa: Dersteyim işte. Biraz mola verdik seni arıyım dedim
Sercan: Sevgilim çok özledim seni ya. Keşke çalışmasan da boş günlerinde beraber olsak.
Nisa: Çalışmazsam nasıl geçinicem aşkım napayım
Sercan: Benim param ikimize de yeter
Nisa: İlerde bir gün evlenirsek belki bu teklifini düşünürüm ama şimdi derse gitmem lazım, öpüyorum seni
Sercan: Seni seviyorum, ben de öptüm
dedikten sonra telefonu kapattım. Nisa ile evlenmek... Her sabah onun güzel yüzüyle gözlerini açmak... Hayali bile beni gülümsetmeye yetiyordu. 10 dakika sonra telefonuma gelen bildirime baktım. Nisa havuzda bir fotoğraf çekilip yollamıştı. Ben de cevap olarak bir fotoğraf çekilip gönderdim.
(Sercan'ın gönderdiği fotoğraf)
Nisa gönderdiğim fotoğrafa karşılık öpücük emojisi yolladı. Telefonu kapattım ve yanımdaki minik canavarla oynamaya başladım. Ardından bir film açtım ve izlemeye başladım.
1 saat sonra
Kapının çalması ile ayaklandım. Kapıyı açmamla karşımda Nisa'yı görmem bir olmuştu. Çok sevinmiştim, hemen sımsıkı sarıldım. Beraber içeri geçtikten sonra yüzünün her yerini öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bilir? (tamamlandı)
Teen Fiction~ sernis ve aycem hikayesidir ~ "karşıma ilk çıktığında; durdu zaman, dönmedi dünya... tutuldum sana, ilk bakışta."