12

816 26 6
                                    

Lütfen multideki şarkı ile beraber okuyun♡

Nisa'nın ağzından
Sercan, Berkan, Cemal, Mert... 3ü de karşımda durmuş bana bakıyordu. Etraf led ışıklarla süslenmiş, çok güzel olmuştu. Çok güzel. Ben şokla etrafıma bakarken kızlar gülerek sevgililerinin yanına gittiler. Berkan ve Lale? Küs değiller miydi?

Sercan: Biliyorum sevgilim, şu an ne oluyor burda diye geçiriyorsun içinden fakat bu sürprizi hazırlamak için vakite ihtiyacım vardı.

Neyin sürpriziydi bu?

Sercan: Eminim hatırlamıyorsun bile. İçinden "neyin sürprizi bu?" diye geçiriyorsun.

İçimden geçenleri bile tahmin ettiğinde gülümseyerek onu izlemeye devam ettim. "Evet" dedim sessizce.

Sercan: Aslında tam gününde kutlamayı tercih ederdim ben de... Ama bugünü ayarlayabildim. İyi ki doğdun sevgilim.

Doğum günüm... Bugün ayın kaçıydı ki?

Sercan: Seni çok seviyorum Nisa. Seni ilk gördüğümde, hislerimi sana anlatmaya çalıştığımda bunun ne olduğunu bilmiyordum. Nasıl anlatırım, bu duygunun anlamı neydi bilmiyordum. Hala bilmiyorum... Bunun tam karşılığı ne bilmiyorum. Aşk mı bu? Belki aşktan da ötesi? Kim bilir...

Şaşkın gözlerle etrafa bakmaya devam ediyordum. Sercan... Ellerimi ellerinin içine almış konuşuyordu. Konuştuğu kelimelerin güzelliğinden mi, benimle konuşurken değişen ses tonundan mı, bakışlarından mı etkilensem karar veremiyordum o an. Her şeyiyle bana çok iyi geliyordu bu adam. Hayatımda ilk kez, böyle hissediyordum

Nisa: Ne diyeceğimi bile bilmiyorum... Her şey öyle güzel ki...

Mutluluktan gözlerim dolmuştu. Hepsi bana bakıyordu. Gözlerinin içi gülüyordu hepsinin. "İyi ki..." dedim. "İyi ki benimlesiniz. Hepinizi çok seviyorum."

Gözlerim dolu dolu herkese sarıldım. Tek tek. Sercan'ı özellikle sona bıraktım. Sıra ona gelince kollarımı boynuna sımsıkı sardım. Kafasını boynuma gömdü. Boynumu öptü. Bir süre sarıldıktan sonra ayrıldık. Birden içeriye kocaman bir pasta geldi. Her şey çok güzeldi. Gülüp eğleniyor, dans ediyor, şarkılar söylüyorduk.

Berkan: Babako sürprizler bu kadar değil. Daha hediyeler var!

Nisa: Yaa! Ne gerek vardı kuzularım benim.

Cemal: Nisa anne modunu açtı
diyip gülümsedi.
Yanıma gelip alnıma bir öpücük kondurdu. Koşarak arkaya gitti ve elinde bir sürü paketle geri geldi.

Cemal: Hepinizinkini getirdim!

Herkes sırayla hediyesini veriyordu. Mert, Evrim, Cemal, Aycan, Lale, Berkan... Fakat Sercan'ın hediyesi yoktu. Cevap bekler gibi gözlerine baktım. Ondan tabii ki hediye beklemiyordum ama o kesin alırdı. O bakışımın sebebi buydu.

Sercan: Benimki böyle verebileceğim bir şey değil. Sürpriz...

Gülümseyerek onu yanağından öptüm. Bütün gece eğlenmeye devam ettik. Çok mutluydum, herkes çok mutluydu.
Lale ve Berkan'ın yanına yaklaştım.

Nisa: Bir daha şaka bile olsa birbirinize öyle bağırmayın. Üzüntüden öldüm tüm gün.
dedikten sonra ikisinin de kolunu çok hafifçe sıktım. İkisi de gülüyordu.

Berkan: Boncuk gözlüme kıyar mıyım ben hiç?
dedikten sonra Lale'nin dudağına minik bir öpücük kondurdu.

Birkaç saat sonra
Artık hepimiz çok yorulmuştuk.

Mert: Ee hadi biz eve gidelim. Sercan da hediyesini versin artık.

Nisa: Bu gecenin bir de devamı mı var? Aşkım ben öldüm bittim.

Sercan: Merak etme güzelim. Yorulmayacaksın.
diyip yanağımı öptü. Gülümseyerek ona baktım. Elini tuttum ve hep beraber mekandan çıktık. Herkes arabaya atlayıp eve giderken bize araba kalmamıştı.

Nisa: Ee? Biz nasıl gideceğiz?

Sercan: Gel benimle Nisa...

Elimi sımsıkı tuttu ve beraber yürümeye başladık. 10 dakikanın ardından sahil kenarına gelmiştik.

Nisa: Sürpriz ne sevgilim?

Sercan: İşte bu.

diyerek ileriyi işaret etti. Gördüğüm şey karşısında çok mutluydum.

Nisa: Bu... Bu bizim mi?

Sercan: İkimizin...

Elimden geldiğince her duyguyu size yansıtmaya çalışıyorum. Ne kadar başarılıyım bilmiyorum ama umarım seviyorsunuzdur. Herkesin yorumu benim için çok kıymetli. Lütfen yorum yapmayı unutmayın♡

Kim Bilir? (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin