4. kapitola - miluju tě

934 68 3
                                    

Pro Merlina! Nestíhal na lektvary!

Harry se s peprnou nadávkou zvedl od Nebelvírského stolu. Zase se zapomněl ve svých vlastních myšlenkách. Bylo to až k neuvěření! Častěji myslel na blonďatého aristokrata, než-li by vnímal okolí.

Jedno mu ale nešlo do hlavy. Proč proboha Ron s Hermionou po obědě odešli, aniž by ho alespoň upozornili na čas?!

Utíkal chodbami směrem ke sklepení. Snape ho zabije! Aby toho nebylo málo, ve spěchu někoho srazil, sám potom spadl na tělo před sebou. Při zaskuhrání onoho nešťastníka sebou polekaně trhl. Ten sametový hlas by poznal všude! To ne, to ne, to ne! On srazil Draca!

Blonďák běžel do Komnaty nejvyšší potřeby, v očích slzy beznaděje. Přišel mu dopis od otce, který mu nařizuje povinnou schůzku na Manoru. Jak on tam nechtěl!

K jeho smůle ho někdo srazil na chodbě. Nešetrně ze sebe toho idiota shodil a začal se zvedat. Vyděšené smaragdové oči ho ale donutili ustanout v pohybu.

Pod tíhou toho pohledu něco uvnitř něj prasklo.

Harry se na nehybného Draca díval. Ten ho v mžiku za ruce zvedl na nohy a svým tělem přišpendlil ke zdi. Poté se ostražitě rozhlédl a shledal chodbu prázdnou. Jeho pohled však utkvěl na dveřích léta nepoužívané učebny. Rozrazil je a vtáhl černovláska dovnitř.

Tvrdě Harryho přirazil ke dveřím. Černovlasý mladík neměl vůbec ponětí o tom co se děje. Chce mu snad Draco něco udělat za to že ho srazil? Odpověď dostal hned v následůjící chvíli. Bouřkové duhovky se vpily do těch jeho a jejich obličeje se začali nebezpečně přibližovat.

,,Co to-" Blonďák ho nenechal domluvit. Zničil vzdálenost mezi nimi a jejich rty spojil v jedno.

Harry po počátečním šoku začal spolupracovat. Přejel jazykem po Dracově spodním rtu, dožadoval se vstupu. Ten mu byl povolen.

Proplétali své jazyky a snažili se při tom k tomu druhému ještě víc přitisknout.

Po chvíli se od sebe museli odtrhnout kvůli nedostatku kyslíku. Jen an sebe beze slova zírali.

Harry omámeně zvedl ruku a jemně blonďáka pohladil po bledé tváři.

,,Miluju tě." Vybreptl. Draco slova chvíli vstřebával, nečekal že na to černovlásek půjde takhle zhurta. Přesto mu ta dvě slůvka upřímně oplatil. Oboum bylo jedno že zmeškali celou dvouhodinovku lektvarů, užívali si své přítomnosti.


Možná je to trochu moc brzy, ale nevadí. 😁
Terriik

Věř, v co věřit chceš // DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat