10. kapitola - záhadný dopis

668 44 4
                                    

„Nymfadora se přišla podívat..." Začal váhavě Sirius. Dlouho si povídali o všem a o ničem, zmeškali vyučování, oběd i večeři.

Z kmotrova vážného tónu Harryho zamrazilo. Stalo se snad něco? Ještě než se stihl zeptat, Tichošlápek pokračoval.

„Řekla že....byla viděna Narcissa Malfoyová, prý utekla z Manoru. Našel jsem přede dveřmi do domu dvanáct dopis, pravděpodobně od ní. Už je zkontrolovaný, neměl by být prokletý nebo tak něco. Tak....si ho přečti, Draco."

Muž pokýval hlavou, rozloučil se a odešel.

Draco lačně popadl dopis, roztrhl obálku a rozložil pergamen. Začal předčítat nahlas :

,,Drahý Draco,

doufám, že se máš dobře. Je mi líto, že tebe a tvého přítele někdo tak nelítostně udal novinám. Jsem ráda, že jsi šťastný. O mě si starosti nedělej, budu v pořádku. Je možné že Pán Zla odchytává sovy, proto nepiš nazpět. Tvůj otec, Lucius je také v pořádku, avšak rozhodl se zůstat v našem příbytku. Ráda bych tě viděla, víš ale, že to není možné. Realita je krutá, pamatuj na to Draco. Nepokoušej se mě najít, chci abys byl mimo nebezpečí a to se nepodaří, jestliže se ty nebo Harry bezhlavě vrhnete do akce, jako to má tvůj přítel ve zvyku. Čekej trpělivě, zanedlouho se shledáme. Mám tě ráda,

tvá milující matka, Narcissa. "

Dočetl a z očí se mu znovu spustili slzy, které Harry pohotově stíral.

,,Tučně napsaná písmena." Šeptl černovlásek, on sám si tajného vzkazu všiml hned.

,,Dávejte pozor. V Bradavicích není bezpečno." Draco se nechápavě podíval na svého přítele, který jen pokrčil rameny.

Harry se chystal vyhodit natrhlou obálku, když z ní vypadl ještě jeden nažloutlý pergamen. Opatrně ho zvedl, vypadal docela staře, až se bál, že se mu rozsype v rukou a podal ho blonďákovi. Ten znovu začal číst nahlas :

,,Žil jeden docela pohledný sedmnáctiletý mladík. Měl mladšího bratra, ještě batole. Jejich rodiče odjeli do města koupit přísady do lektvarů a jiné potřebné věci a oba chlapce nechali v domě samotné. V tu dobu už plnoletý mladý muž se psychicky zhroutil po zjištění, že jeho rodiče někdo napadl a oni svým zraněním podlehli. Uvolnil svou divokou magii, která zmrazila vývoj všeho živého v domě. Tudíž i jeho a jeho malého bratra. Žili několik desítek let, když se malé batole začalo znovu vyvíjet, mladík sám však ne. Byl si vědom toho, že nebude schopný se o svého mladšího bratra řádně postarat. Shromáždil veškerou svou vnitřní sílu, našel vhodné novomanžele bez dítěte, bratrovi dal pomocí magie něco z podoby jeho nových pěstounů a všem upravil paměť tak, aby si mysleli že dítko je čerstvě narozené......"

,,To je všechno? Žádný konec či nějaké vysvětlení proč nám to Narcissa poslala?" Zeptal se popuzeně Harry. Dracova matka jim poslala jakýsi příběh, pohádku a nepřidala žádné vysvětlení?!

,,Tohle ale není matčino písmo." Vydechl Draco.

Věř, v co věřit chceš // DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat