11. kapitola - Lilyino?

663 38 0
                                    

Harry s Dracem trávili většinu volného času prohledáváním svých osobních dopisů s jasným posláním, najít autora druhého pergamenu, který přišel s Narcissiným dopisem.

Draco prošel všechny své dopisy, bylo totiž pravdděpodobné, že ten příběh poslal někdo z Manoru. Avšak žádné písmo nebylo ani trochu podobné tomu záhadnému. Byla tedy řada na Harrym. Vyházel z kufru dopisy od Siriuse a Remuse, od Rona a Hermiony i od ostatních Weasleyových, dokonce i vzkazy od Brumbála nebo seznamy školních potřeb psané profesorkou McGonagallovou. I on byl ale neúspěšný.

Až úplně na dně svého kufru našel dopisy od rodičů založené ve fotoalbu. Lily a James je podle všeho psali když Snape vyslechl věštbu a řekl ji Voldemortovi. Prý v tu dobu tušili že nemají moc šancí na přežití.

Vytáhl je a jako posvátný poklad podal Dracovi.

,,Zkontroluj i tyhle, je sice blbost, aby to napsali rodiče, ale jsou to poslední dopisy který mám."

Blonďák přikývl a opatrně rozložil ten od Jamese. S povzdechem zakroutil hlavou. ,,Ne, ten to taky není."

Následně očima přelétl ten od Lily, oči doširoka otevřené a pusu do o.

,,J-je to možný?" Zašeptal nevěřícně, zatímmco Harry shledával písmo téměř totožné s tím od záhadného odesílatele.

,,N-ne." Zakroutil černovlásek hlavou, avšak v hlase nevyřčenou tužbu. Tak moc by si přál, aby to možné bylo!

,,Severus možná bude vědět od koho to je." Navrhl Draco a i přes Harryho očividnou nechuť popadl oba dopisy, vydal se ke dveřím a následně do sklepení.

Vyvolený se pomalu vláčel za ním. Když došli ke kabinetu profesora lektvarů, blonďák naléhavě zaklepal. Dveře se rozletěli a on bez pardonu vešel dovnitř, v těsném závěsu za ním Harry.

,,Dobrý den." Kuňkl černovlásek potichu.

Profesor je oba zavraždil pohledem. ,,Co chcete?" Vyštěkl nevlídně.

Draco položil oba pergameny před svého kmotra a v očekávání se na něj zadíval.

,,Co bych s tím měl jako dělat?" Pozvedl muž nechápavě obočí.

,,Ten příběh mi přišel v obálce společně s dopisem od matky. Jenže to nepsala ona. Pokusili jsme se s Harrym projít všechny naše dopisy a jediný písmo, který se podobalo, bylo to Lily Potterové." Shrnul blonďák události předešlých dnů.

Snape si oba texty soustředěně přečetl, poté se na oba mladíky podíval až lítostivě.

,,Nevím od koho ten příběh je, avšak podobnost mezi těmi písmy je jen zdánlivá. Musím vás zklamat, pane Pottere, ale tohle," Pozvedl pergamen s příběhem. ,,to nepsala Lily Evansová-Potterová."

Muž chlapcům vrátil dopisy a v duchu si povzdechl. Jak jen on nesnášel lhaní!

Věř, v co věřit chceš // DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat