8. kapitola - tak teď už ví

711 49 0
                                    

Všude a vždycky chodí včas. Jedině na Snapeovi hodiny jako naschvál přijde pozdě.

Harry uháněl do kabinetu nenáviděného profesora lektvarů na lekci Nitrobrany. Spěšně zaklepal.

,,Jdete pozdě, Pottere." Zavrčel Snape, když otevřel dveře.

,,Já to vím, profesore. Není třeba mi to připomínat." Ušklíbl se Harry a snažil se zahnat nervozitu. Co když ten umaštěný netopýr zjistí něco, co by nikdy vědět neměl? Nad tou představou se lehce oklepal. To by byla katastrofa.

,,Připravte se a snažte se mě jakkoli vyhodit z vaší mysli. Popřípadě se pokuste ukrýt vzpomínky. Legiliments!"

......Dudley mlátí malého Harryho.......

......Harry v mudlovské škole.......

.......Harry dělající veškeré domácí práce u Dursleyových.....

,,Vůbec se nesnažíte, Pottere!" Zasyčel Snape.

,,Vám se to řekne!" Vyjel i Harry.

,,Legiliments!"

......Harry žádající Moudrý klobouk o zařazení do jiné koleje než je Zmijozel......

.....Harry objímající Siriuse.....

.....Harry zabíjející baziliška.......

.....Harry poprvé u Weasleyových......

Snape odešel z jeho mysli. ,,Pottere, musíte mě ze své mysli vyhodit."

,,Nevím jak!" Zakřičel Harry. Profesor neprofesor, má už pokrk veškerého slušného chování.

,,Legiliments!" Snape si znovu bez pardonu začal prohlížet jeho vzpomínky.

.....Harry přiznávající Siriusovi že je na kluky.....

......Harry líbající Draca.....

.......Draco svlékající Harryho triko.....

,,Ne!" Zavyl Harry zoufale a silou vůle Snape vyhodil. ,,Tohle jste nikdy neměl vidět." zasyčel černovlásek a rozběhl se ke dveřím.

,,To mi došlo." Zamumlal profesor lektvarů. ,,Mimochodem, Pottere, Draco se zmínil." 

Draco se zmínil.....Řekl snad jeho přítel Snapeovi o jejich vztahu?! Proč o tom sakra neví?! Harry se řítil ke Komnatě. Blonďák již čekal v chodbě před místností.

,,Tys mu to řekl?" Zeptal se Harry, zatímco sotva popadal dech.

,,Cože? Co?" Aristokrat byl zjevně zmatený.

,,Tys mu řekl že spolu chodíme?!"

,,Ne! Uklidni se Harry! Řekl jsem mu jen o svých citech k tobě. Jinak nic neví." Usmál se blondýn. 

,,No tak teď už ví." Zelenoočko si povzdechl.

Draco k němu přistoupil a začal rty laskat jeho líce. Věděl, že tohle ho vždy uklidní. Přesunul se k jeho rtům a jemně svého Nebelvíra líbal. Za nedlouho se z vláčného polibku stalo vroucné líbání. Harry své ruce přesunul na bledou kůži pod aristokratovou bílou košilí, zatímco blonďák prsty cuchal černé kadeře. Vůbec jim nedošlo že ještě nejsou skryti v bezpečí komnaty a může je kdokoli vidět.

Až zvuk fotografování je donutil se od sebe odtrhnout. To už však bylo pozdě. Dotyčný utekl i s fotkou, bylo již na něm jak s ní naloží.

*****

Severus mířil na Malfoy Manor. Pán ho volal. Spočal v předklonu před Voldemortem.

,,Máš nějaké nové zprávy, Severusi?" Zeptal se muž s hadím obličejem.

,,Potter chodí s Dracem Malfoyem." Odpověděl lektvarista rychle. Avšak věděl, že jeho pán by mu neublížil. Bylo to celé jen divadlo pro Brumbála...........

Věř, v co věřit chceš // DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat