9. kapitola - zatracený noviny

695 49 9
                                    

Harry se další den vzbudil s nervózně staženým žaludkem. Jestlže se dotyčný, který je vyfotil rozhodne poslat fotku do novin, jsou namydlení.

Rozhodl se projednou strávit noc s Dracem v Komnatě, přestože ho přátelé budou jistojistě hledat.

Podíval se na spícího blonďáka.

,,Vstávej lásko." Zachraptěl a pohladil svého přítele po tváři. Ten jen zabručel a poklidně ležel dál.

,,Notak, nestihneš si opečovat vlasy." Zasmál se Harry, věděl že tohle určitě zabere. Taky že ano, Draco vyletěl z postele jako neřízená střela a upaloval do skromné koupelny, kterou pro ně Komnata vyčarovala. Černovlásek se mezitím oblékl a počkal již připravený přede dveřmi.

,,Stihneme snídani?" Zeptal se aristokrat vycházející z umývárny. Vyvolený jen nervózně polkl a pokýval hlavou. Draco ho konejšivě objal.

,,Budeme do poslední chvíle doufat, že si to nechal pro sebe." Nato vyšli na chodbu a rázným krokem došli až do Velké síně. Někteří studenti ještě stále v rukách svírali Denní Věštec a nevěřícně na něj zírali. Jiní upřeli svůj znechucený, překvapený či zlostný pohled na ně.

Začali na Harryho i Dracovu adresu pokřikovat nadávky a Harry věděl, že je zle. Popadl první noviny, které mu púřišli pod ruku a začal nahlas předčítat.

,,Vovelený je gay? Aneb Harry Potter má románek se Smrtijedem." Zarecitoval nadpis článku a přejel pohledem všechny přítomné.

,,Včera v podvečer jsme zastihli líbající se pár Harry Potter a Draco Malfoy. Ti se k situaci odmítli jakkoli vyjadřovat, proto jsme požádali o rozhovor jednoho z nejlepších přátel Vyvoleného, Rona Weasleyho. Přečtěte si, jaký má na situaci názor on :

,,Už o prázdninách se Harry choval divně. Rozchod s mojí sestrou Ginny okomentoval tím, že ji bere jako sestru. Když jsme přijeli do Bradavic, byl celou dobu bez sebe. Vypadal jako zamilovaný, nevnímal nic kolem sebe. Potom začal mizet a odmítal nám říct kam. Tak teď už to vím, z mého nejlepšího přítele se stal za*ranej teplouš. A ještě se tahá s Malfoyem, se Smrtijedem!"

Ron Weasley byl velmi rozhořčený. Zmiňoval také Potterův krátký vztah s Ginny Weasleyovou. Bude toto další z krátkodobých milostných románků Vyvoleného Harryho Pottera, nebo to s Dracem Malfoyem myslí vážně? Pokusíme se vám tyto informace poskytnout co nejdříve."

Harry s každým přečteným slovem blednul víc a víc. Když dočetl, pohledem zavadil o zrzka Weasleyho. Do očí se mu nahrnuli slzy, když spatřil i znechucenou Hermionu.

Aristokrat měl co dělat, aby se nerozběhl a neuštědřil šprtce Grangerové a lasičce Weasleymu několik ran do obličeje. Popadl Harryho snědou ruku do své a táhl ho ke Zmijozelskému stolu. Věděl, že tam na ně nikdo nebude nadávat ani se na ně nebude dívat znechuceně. Jeho kolejní spolužáci se nevrtali v cizích záležitostech, tedy až na několik vyjímek samozřejmě.

Oba do sebe v rychlosti naházeli trochu jídla a utíkali zpátky do jejich spukromého bytečku v Komnatě.

Když za nimi zaklaply dveře, Harry se naplno rozvzlykal.

,,Oni....oni....Sirius...." Opakoval dokola. Stočil se Dracovi do náruče a plakal. Plakal dlouho, po nějaké době se k němu přidal i Draco. Plakali společně, dokud do Komnaty nevtrhl Sirius Black. Oba k němu zvedli své zarudlé oči. Muž, když je viděl, neváhal ani chvilku a sevřel Harryho i Draca v náručí.

,,Zatracený noviny..." Prohlásil Harry, když se uklidnil, nato se všichni rozesmáli. Nevěděli proč, prostě se jen smáli.

Zase pozdě 😂 sorry 😁

Terriik

Věř, v co věřit chceš // DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat