~6~

99 3 0
                                    

T: ,,ehm... Janku, proč tohle děláš? Vždyť já tě přeci nikdy nepodvedla, tak proč všem říkáš opak?"
J: ,, protože chci být s Denisou třeba? Ona je lepší než ty a budem spolu šťastní, více než kdybych byl s tebou"
U téhle věty se mi opět nahrnuly slzy do očí.

T: ,, a můžeš mi laskavě ještě říct, kdy jsme se stihli rozejít? Že já to totiž nějak nezaregistrovala."
J: ,, tak hlavně že jsem to zaregistroval já a teď už prosím vypadni za chvíli přijde Deniska a budem pracovat na dítěti, tak pokud to nechceš mít v přímém přenosu tak prosím támhle jsou dveře trefíš ne?"
T: ,, jo už jdu, ahoj"
J: ,, nazdar"

Odešla jsem a zavřela za sebou dveře. Rozhodla jsem se jít do kuchyně a se všemi si promluvit, všechno jim vysvětlit, nechci aby věřili lžím a stáli proti mně. Šla jsem po schodech dolů a koho jsem nepotkala. Denisu. Šla si na vysokých podpatcích s krátkou sukýnkou a měla na sobě tričko s velkým výstřihem. Prošla kolem mě, hodila na mě svůj milý úsměv, ale já ji probodla pohledem. Denisa šla samozřejmě rovnou za Jankem na pokoj. No nic, sešla jsem dolů do kuchyně. Byli tam všichni, samozřejmě na mě koukali, jak na tu špatnou, na tu co to celé zničila. Rozčílili mě. Tak jo, je čas vysvětlovat.

T: ,, tak hleďte, tohle co se tady děje je nepřípustné pro nás pro všechny. Mě hrozně mrzí, že mi nevěříte, mě kterou znáte celou dobu, co tu jste. Místo toho věříte člověku, co tu je s  námi 2 roky. Takže mě poslouchejte, už jsem vám to jednou říkala a nechci to tady víckrát řešit. JÁ JSEM JANKA NEPODVEDLA. Jak i teď můžete vidět, tak já tady narozdíl od něj nemám přítelkyni, se kterou si plánuje dítě"

Tom: ,, takže tím chceš říct, že Janek nám lhal?"
T: ,, ano"
Róza: ,, Bože to je hajzl"
Běta: ,, a my blbí mu věřili"
T: ,, nevadí já jsem ráda, že už to všichni chápeme správně"
Běta: ,, Týnko, mi bychom se ti všichni tady chtěli omluvit"
Všichni: ,, promiň"
T: ,, to je v pohodě, tak a teď se všichni můžeme rozejít do práce"

Z kuchyně jsem odešla a šla jsem do sýrárny obracet sýry. Potom mi přišla pomoc Julča.
Ju: ,, čau"
T: ,, ahoj"
Ju: ,, tak co, jak ten rozchod neseš?"
T: ,, budu to muset nějak zvládnout, ale co mi vadí nejvíc, že jsou tu spolu na mém statku"
Ju: ,, Janek je hajzl"
T: ,, to teda, já si myslela, že prostě jednou budem rodina a ono..."

Najednou jsme s Julčou slyšeli zvuky, takový divný zvuky, jako když někdo TO( všichni víme 😅)
Ju: ,, tak asi pracuje na rodině, ale né s tebou holka"
T: ,, no právě. Bože ta Denisa mě tak sere"

Ju: ,, no, tak co budeme dělat?"

T: ,, no tak máme hotovo, takže můžeš jít za Bětou na svačinu“

Ju: ,, a ty půjdeš kam?“
T: ,, ještě se podívám ke kozám a potom dojdu“
Ju: ,, ok, tak já řeknu Bětě, ať ti něco nachystá k jídlu“
T: ,, děkuju to budeš hodná“

Julča odešla do kuchyně a já se vydala ke kozímu chlívku, ale ve dveřích mě někdo zastavil.

počkat...co?Kde žijí příběhy. Začni objevovat