~16~

112 5 0
                                    

Crrr... crrrr...

T: ,,Ježíš, co se děje"
Otevřela jsem oči. Vedle mě seděl Janek a hladil mě po vlasech.
T: ,,Co tu děláš?"
J: ,,no spal jsem, ale ty tady sebou už nějakou dobu strašně cukáš a vykřikuješ ze spaní."
T: ,,Počkat...co?"
To, co se tu teď dělo, byl sen?

J: ,,Týnko co je?"
T: ,,Ty sis nevzal Denisu?"
J: ,,jakou Denisu? O čem mluvíš? Víš, že miluju jen tebe"
T: ,,Denisa, tvoje kolegyně že školy. Bruneta taková menší...."
J: ,,prosím?😅 Proč bych si jí měl brát? Vždyť to je takováto namyšlená blbka''
T: ,,Aha.."
J: Týnko co ti je?"
T: ,Ne nic, já jsem měla hrozný sen, prostě jsem tě nenašla tady a pak jsem tě viděla s Denisou, prostě byli jste spolu a ... Nakonec jste měli svatbu a ty, když se tě oddávající ptal, jestli si ji vezmeš tak si řekl ANO a ona taky"

Rozbrečela jsem se. Janek mě obejmul. Zabořila jsem svoji hlavu do jeho ramene a prostě pořád brečela. Janek mě hladil po vlasech. Trošku mě to uklidňovala. Byla jsem tak moc nesmírně ráda, že to byl jen blbý sen.

J: ,,Týnko, už je dobře"
T: ,,Já vím"

Janek mi palcem setřel posledních pár slz a pohladil mě po tváři. Přibližoval se ke mně. Ano, políbili jsme se. Tak hrozně miluju tyto chvílemi s ním. Líbali jsme se ještě nějakou dobu. Pak se Janek, ale odtrhnul. Já seděla na posteli. On se zvednul z postele a kleknul si přede mne za strany postele. Z kapsy u své mikiny vytáhnul malou krabičku. Tyoo, co to asi je. Nejsem holka, co miluje dárky, já totiž miluju jen Janka a nic jiného k životu nepotřebuju. Jen jeho a pořád při sobě. Nic jiného a nikdo jiný mě nezajímá.

J: ,, Týnko, ty víš, že tě miluju nejvíc na světě, mám oči jenom pro tebe a moje srdce je jen pro tebe. Vím, že my dva k sobě prostě patříme, jako puzzle k sobě pasujeme, a proto táži se lásko má tebe VEZMEŠ SI MĚ?"

Tohle bylo nejvíc dojemná, cítila jsem, jak se mi do očí hrnou slzy štěstí.

T: ,,ano Janku, VEZMU SI TĚ"
Janek se na mé usmál, nasadil mi prstýnek a políbil mě.

A jak tento příběh končí, nová rodinka se tvoří... Dál už vám nemám co povídat.

🦋~K•O•N•E•C~🦋

počkat...co?Kde žijí příběhy. Začni objevovat