~12~

76 3 0
                                    

Šla jsem tedy s Tonym do lesa, museli jsme odklidit popadané větve z cesty, abychom tam potom mohli jezdit. Nebyla jsem ve své kůži a Tony si toho všimnul.

To: Týnko?
Já chvíli nevnímala.
To: Hej?
Šel ke mně a zamával mi rukou před obličejem

T: n-no?
To: co se stalo, víš že mě můžeš říct všechno
T: já ani nevím, jestli se o tom chci bavit, nechci a to myslet
To: jenže ty na to myslíš, vždyť to vidím, jak jsi úplně mimo. Co se stalo? Jde o Janka?
T: hm, víš, šla jsem za ním, chtěla jsem s ním mluvit, ale…

Začala jsem brečet, vzpomněla jsem si na to jenom Týna, prostě jak to řekl, jako kdybych byla kus hadru, se kterým vytírá podlahu.
To: pojď sem
Tony přišel blíž ke mně a objal mě, já mu objetí oplatila. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a stále brečela.

To: je to hajzl, aspoň víš, že nebyl ten pravý. Buď na jednu stranu ráda, že jsi to zjistila už teď.

T: jo to máš pravdu, ale víš, jak bolí, když někdo, koho ty miluješ a žiješ v domnění, že on miluje tebe, řekla, když za ním přijdeš, no to je JENOM TÝNA 

To: a on je zas jenom ubožák

T: hm, pojď jdeme to dodělat.
Odtrhla jsem se z objetí a šla dál odklízet cestu, s Tonym jsme měli práci s odklízením cesty až do večera, když jsme měli hotovo šli jsme rovnou za ostatními na statek do kuchyně na večeři.

V hospodě už samozřejmě seděli zase oni, naštěstí já teď službu nemám, takže mě to ani tolik trápit nemuselo, ale trápilo. Došla jsem do kuchyně. Neměla jsem moc chuť k jídlu, vzala jsem si jen polívku a šla si sednout do čela stolu. Ostatní už večeřeli.

T: tak dobrou chuť
Vš: dobrou chuť
Dojedli jsme a já šla umýt nádobí. Bylo toho hodně, takže mi potom přišla pomoct i Julča. Julča mě vždycky zvedne náladu, ona ví, jak mě rozesmát. Práce nám ve dvou utekla rychleji, takže když jsme měli hotovo, navrhla jsem.

T: nepůjdeme ke mně do pokoje, že bychom si dala skleničku vína?
Ju: jasně, pokecáme o životě, jak za starých časů.
Šli jsme teda ke mně, vzala jsem flašku červeného vína, dvě skleničky a nalila nám. Z jedné skleničky bylo rázem dvě, tři , čtyři. Šla jsem potom ještě pro jednu flašku. Popíjely jsme takhle s Julčou asi do jedné do rána, pak už Julča šla spát k sově na pokoj, já si jen dala sprchu a šla též.

počkat...co?Kde žijí příběhy. Začni objevovat