2. kapitola: Mise

451 32 4
                                    

Steve se ráno probudil včasně. Sepsal krátký vzkaz o tom, že si jde na dvě hodinky ven zaběhat a nechal ho Tonymu na nočním stolku. V chodbě se přezul a vydal se pryč z Avengers Tower. Jeho kroky se však pro dnešní ráno nezrychlovaly, jak bylo zvykem. Místo toho se blonďatý muž pouze ležérně procházel městem, dokud nedošel k budově S.H.I.E.L.D.u., kde se mělo za necelých deset minut konat setkání agentů.

„Kapitáne, už jsme se obávali, že nedorazíte." Prohlásil černovlasý, hubený agent, po kterém Steve okamžitě hodil výzkumným pohledem. Nesnášel tohoto muže a jeho postoj k práci. Neuměl se chovat a nechával za sebou všude spoušť, což bylo pro agenta odboje dosti nepřípustné.

„Rumlowe." Pozdravil krátce Steve a nastoupil k němu do výtahu.

„Slyšel jsem o té včerejší akci, jakou předvedl Stark na premiéře vynálezů. Skvělý nápad." Poznamenal a založil si ruce na hrudi v obranném postoji. Věděl, že ho Kapitán nemá zrovna v lásce, avšak udělat mu nemohl nic. Musel by se zpovídat nadřízeným a o to žádný agent odboje nestál.

„Zaujala ho představa časoprostorových realit. Cestování časem a získávání nových informací. Moc o tom nevím." Zalhal a dal si ruce za záda.

„Je to váš přítel a moc o tom nevíte?" vysmál se mu Brock. Díky bohu, že výtah zastavil, jinak by ho zřejmě už za ten jeho povýšený výsměch nakopal do zadku. „Měl byste si na něj dávat větší pozor, protože jak oba moc dobře víme, Pierce projeví o Kvantový tunel extrémní zájem. Je jen otázkou času, kdy si pro něj přijde." Stevovy oči zběsile zablikaly.

„Ještě něco, Rumlowe?!" postrčil ho z výtahu, čímž donutil černovlasého muže zakolísat. Sám vyšel z výtahu a chytil Brocka za černé tričko, které měl na sobě. „Starejte se laskavě o sebe a o své problémy, než abyste strkal nos do cizích." Zavrčel mu do tváře a pustil ho. Tím však agent neskončil.

„Myslíte si, že ho ochráníte?" pokračoval a donutil tím Steva, zastavit se v pohybu. Už se chtěl vydat chodbou do místnosti, kde se konala schůze, ale hlas toho červa ho zbrzdil v pohybu. „Prakticky už je mrtvý, díky tomu, jaké plány stvořil. Hydra nevyjednává." Blonďák se na něj otočil a vrazil mu silnou ránu do břicha, kterou ho poslal k zemi. Chytil Rumlowa za tričko a dovlekl ho na schůzi, kde s ním hodil o židli a sám se za přítomnosti několika překvapených pohledů posadil na své místo.

„Co to má znamenat, Kapitáne?" optal se Pierce, když si všiml, jak černovlasý muž kvílí bolestí.

„Zasloužil si lekci, pane." Řekl bez obalu a vražedně se na Rumlowa díval, aby ho donutil přestat sípat. Kdyby se jednalo pouze o něj, už by ho za jeho slova umlátil, nicméně to byl vysoce postavený člen Hydry, jehož smrt by vznesla mnoho nechtěných otázek.

„Budeme pokračovat." Řekl místo odpovědi Pierce a podal Stevovi do rukou dokumenty k nové misi. „Pravidla znáte. Nic nesmí opustit tuto místnost. Ihned po přečtení spálit." Ukázal na krb v místnosti, který sem nechal pro tento účel postavit.

Steve dočetl text a skousl si ret, když mu došlo, o čem zpráva pojednává. Úkol byl jasný a přesný.

„V pořádku, Kapitáne?" otázal se ho Pierce, když viděl jeho obličej. „Chápu, že vás možná zaráží nová mise, nicméně musím trvat na jejím uskutečnění. Pro dobro Hydry i nás všech je nutné, abychom tohoto muže odstranili ze seznamu S.H.I.E.L.D.u." Rogers přikývl a rozešel se ke krbu, do kterého vhodil papír s jasnými pokyny.

Steve se pohledem zastavil na Sitwellovi, který po něm nenápadně pokukoval a vražedně se na něj zamračil. Jediné dva lidi, které nemohl vystát, byli Rumlow a Sitwell – oba byli pouze neschopnými ovečkami ve hře, kterou nedokáží hrát.

Captain America: On The Other Side [Stony] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat