1

212 19 2
                                    

(Undeva într-o școală , într-una dintre imensele săli de clasă ....)

Stormo : ( se așază la catedră) Um,prințesă,de ce ați ales o sală de clasă pt emisiune ?
Yasumine:Deoarece , Stormo, n-avem alt loc în care să ne desfășurăm show-ul. În plus, sufrageriile noastre nu sunt destul de încăpătoare pt foarte multe persoane.(ridică din umeri)
Stormo:(se lasă pe spate cu scaunul) Da, bună constatare. Și acum, hai să le arătăm telespectatorilor noștri personajele care vor fi chinuite...adică, provocate ...(se înrosește și se scarpină în ceafă stânjenit)
Yasumine:(ridică o sprânceană)
Stormo:(râde nervos) Jur că n-o să-i tratez ca pe animale. În fine, iată personajele :
Din Bakugan :
Dan
Shun
Marucho
Ren
Jesse
Mason
Linus
Fabia
Lena
Zenet
Rafe
Paige
Sellon
Chris
Soon
Anubias
Jack
Ben
Robin
Noah
Jake

Din Beyblade :
Ginkga
Hyoma
Kyoya
Madoka
Kenta
Tsubasa
Yu
Masamune
Zeo
Toby
King
Chris
Nile
Benkei
Demure
Echipa Wang -Hu Zong
Echipa Excalibur

Din Inazuma :

Mark
Axel
Jude
Nelly
Silvia
Celia
Xavier
Shawn
Caleb
Byron
Nathan
Kevin
Victoria
Vladimir
Suzzete( nu cred că i-am scris bine numele )
Atât.
Bun, avem și reguli. Acestea se adresează exclusiv telespectatorilor.
Yasumine:În primul rând, fără provocări care includ yaoi,yuri sau lemon. De ce ? Ei bine, fiindcă această emisiune este vizionată în special de copii mai mici .
Stormo: Pe de altă parte, riscăm să fim amendați de CNA și să ni se închidă show-ul. Deci, fără astfel de provocări.
Yasumine: În al doilea rând, fără întrebări neadecvate sau jignitoare. Oh, da, și fără limbaj licențios.
Stormo:(se apropie de cameră și șoptește ) Eh, unde e tot hazul fără cel puțin o înjurătură ! Și, vă rog , trimiteți provocări cât mai dureroase fără să știe prințesa. Mi le trimiteți personal mai bine.(zâmbește larg)
Yasumine: Acestea fiind spuse, vă așteptăm cu drag în episodul următor când show-ul va începe cu adevărat.
Stormo: Până atunci, pregătiți-vă ! La revedere !
Yasumine : Pupici !

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum