Stormo:( își face apariția în clasă pe bicicletă.) Salutare, oameni buni ! Bine v-am găsit la un nou episod din minunatul nostru show !
Yasumine:(face cu mâna ) Bună din nou, dragilor !
Stormo:(își freacă mâinile ) Ia să vedem ce provocări ne-au fost trimise azi .
Shun:( își ridică o sprânceană ) Nu parcă tu și Yasumine trebuia să faceți azi ?
Linus: Și eu știam asta.
Stormo:( face ochii cât cepele ) Ce ?! Azi ?
Yasumine:( dă din cap afirmativ ) Da, azi este un episod special în care și noi primim provocări. Ai uitat cumva, Stormo ?
Stormo:( își revine din uimire ) Bine, bine. Da' , cine o să prezinte emisiunea ?(Pe ușă intră un băiat cu pielea albastru deschis , îmbrăcat cu un sacou albastru pastel și pantaloni albi. Părul albastru închis îi cade pe frunte, având ochii căprui deschis. Zâmbește arogant , apropiindu-se de cei doi prezentatori.)
Yasumine:( cu ochii strălucitori ) E Laurențiu ! Ah, ce bucurie !( îi sare în brațe )
Stormo:( extaziat ) E băiețelul Renți !( îl îmbrățișează strâns )
Laurențiu:( se străduiește să respire ) Și..( tusește) eu mă bucur să văd. ( enervat ) Acum dați-mi drumul !( îl împinge pe Stormo )
Stormo:( plânge în stil anime) Hai, măi, Renți, mi-a fost dor de tine !
Yasumine:( îi dă drumul ) Ce mai face, fratele meu ?
Dan:( nedumerit ) Ha ? Ai un frate ?
Kenta: Noi știam că ai două surori , Yasumine.
Yasumine: Nu, nu. Am două surori, dar Rențiu nu-i fratele meu. Așa îl consider la fel ca și Stormo.
Laur: Cred că-ți bați joc de mine dacă și ăsta a primit titlu onorific de frate.
Stormo:Hai, măi, Renți, cu ce ți-am greșit ?
Laur: Oh, cu multe...(îl întrerupe Stormo)
Stormo:( dă din mâini agitat ) Nu, nu îndrăzni ! Nu-mi desconspira numele real.
Kyoya:( mirat ) Ce face ? Nu-l cheamă Stormo ?
Laur:( clatină din cap, rânjind ) Nu, nici pe departe ăsta nu-i numele său ! E doar o poreclă .( se rezeamă de perete ) Cineva din această sală este tiza sa.
Axel: Cine mai exact ?
Laur:( dă din umeri cu același rânjet sfidător ) Asta rămâne ca voi să ghiciți.
Kevin: Ia stai, mă ! Nu tu ești unul dintre spectatorii care trimite provocări ?
Laur: Ba da. Însă , azi vă sunt prezentator.
Mark:( ridică capul alertat de pe bancă ) Ce-a făcut ?
Laur:( îl ignoră ) Așa, propunerile de azi au fost trimise de Seara06 . Îi mulțumim . Să le vedem !
CITEȘTI
Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma Eleven
HumorBună tuturor, dragi adoratori ai torturii... um, adică, ai distracției. Numele meu este Stormo și voi fi gazda voastră în acest show "minunat" alături de prietena mea cea mai bună și totodată co-prezentatoarea emisiunii, prințesa Yasumine. Aplauze...