18

56 11 5
                                    

(În timp ce restul oamenilor dormeau liniștiți la ora 12: 00 noaptea, Stormo n-are altă treabă decât să-și țină show-ul.)
Stormo:( cu portavocea ) BUNĂ SEARA, DRAGI TELESPECTATORI ! BINE V-AM REGĂSIT LA UN NOU EPISOD DIN MINUNATUL NOSTRU SHOW !
Yasumine:(cu mâinile la urechi ) Stormo, prietene, este trecut de miezul nopții ! ( în șoaptă ) Mai ușor cu gălăgia .
Dan:( somnoros și enervat ) Ce căcat, frate, ne-ați trezit la ora asta ca să facem alte provocări ? Serios ? Nu poate omul să doarmă și el bine mersi ?
Shun:( relaxat ) Eu nu dorm noaptea de obicei. Abia la 5 dimineața mă culc.
Kevin:( cască ) Foarte bine, fratello, dar nu toți suntem bufnițe de noapte ca tine !
Masamune:( încearcă să stea treaz ) Stormo, putem să cădem la învoială ?
Stormo: Ce învoială mai exact ?
Masamune: Păi, cine n-are nimic de făcut poate să doarmă ?
Yasumine: Ținând cont că este o oră târzie , se poate.
Stormo: Mda, cum a zis prințesa.
King: Super !
Yasumine: Sugestiile din această seară au fost trimise de Seara06. Îi mulțumim și o pupăm.
Stormo: Să vedem provocările !

Stormo: Să vedem provocările !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Gata ! Ce ziceți ?Vlad: Cam multe provocări pentru o noapte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Gata ! Ce ziceți ?
Vlad: Cam multe provocări pentru o noapte.
Stormo:( ridică din umeri ) Asta e. Haide, la treabă !
Kyoya:( moțăie ) Și, unde  *beep* mea e pisica ?
(Pe pervazul unui geam se ivește o pisică alb cu gri.)
Kyoya: He, noroc ! ( o ia de acolo.) Foarfece ?
Zenet:Am eu !( îi aruncă niște foarfece )
Kyoya:(le prinde ) Mersi ! ( începe să tundă pisica )
Stormo: Mai departe până când Kyoya termină de tuns pisica .
Paige: Păi, e abia 12:23.
Yasumine:( către Stormo ) Până la urmă e tot noapte , nu ?
Stormo:( dă din cap afirmativ )
Yasumine: Bine, Paige, poți să mergi.
Paige:( părăsește clasa )
Stormo: Până când se întoarce femeia musculoasă... um, adică, Paige, mergem înainte.
Mark:( scuipă apă ) CE ?AȚI ÎNNEBUNIT ?
Shun: E doar un număr, fii serios .
Mark: Pentru tine.
Stormo:( îi dă un colier din aur cu 666.) Nu mă întreba de unde-l am.
Mark:( își pune colierul ) Nici nu vreau să știu.
Yasumine: Următorul !
Gingka: Oare o fi cineva pe stradă ?
Stormo: Știi, în fiecare marți, clubul emo este deschis la orele astea. Dă o raită pe acolo.
Gingka: Adresa ?
Stormo:( îl teleportează ) Asta-i adresa !
Kyoya: Am tuns mâța !( o ridică în aer )
Shun:( râde ) Zici că-i sfinx !
Madoka: Săraca pisi...
Stormo: Ha, ha ! Hilar ! Mai departe !
Mira: Părul meu e foarte scurt . Ce să mai tai din el ?!
Fabia: Cu o sabie de sânge ?
Shun:( scoate o sabie cu mâner din argint din secolul 17, fiind mânjită cu sânge ) Poftim,( în șoaptă) panaramelor.
Runo:( se dă 2 pași înapoi ) Ăsta-i sânge proaspăt ?
Shun: Nu.
Fabia: Cum nu ? Se scurge de pe ea încontinuu !
Shun:( amenințător ) Vă tăiați părul sau nu ?!
Stormo:( în șoaptă către Yasumine ) Curios de unde are Shun o sabie așa veche .
Yasumine:( suspicioasă ) Și mânjită cu sânge ?
(Cele 3 fete iau pe rând sabia și -și scurtează părul cu 5 cm.)
Stormo: A fost așa greu, doamnelor ?
Runo: Nu.
Stormo: Urmă...( este întrerupt )
(Pe ușă intră Paige , care-l târăște după ea pe bladerul roșcat .)
Paige:( serioasă ) Îmi făceam plimbarea pe străzi, când l-am văzut pe Gingka alergat de o tipă emo cu chitară rock. Și, l-am salvat .
Gingka:( tremură ca apucat de frisoane ) M-mersi, Paige.
Stormo: Următorul !
Nelly:( oftează ) Bine.( se machiază )
Yasumine: Următorul !
Madoka:( îngrozită ) Oh...
Shun:( o apucă de mână ) Hai, să mergem împreună prin cimitir că trebuie să fac și eu o provocare care include un mort.
Madoka: Cel puțin, nu sunt singură.
Axel: Vin și eu cu voi, Shun !
( Cei 3 pleacă. Când ajung acolo, Shun face de rost de o lopată și începe să sape. Termină de săpat și scoate la suprafață , ajutat de Axel, sicriul. )
Shun: Mamă, cred că ăsta e un bogătaș ! În fine, iau hainele .
Madoka:( bagă degetul în nasul mortului.) Yac ! Ce scârbos ! ( îl scoate ) Um, băieți, are ceva dacă plec fără voi ?
Axel:( nepăsător) Da, da. Noi mai rămânem.
Madoka:( pleacă . Se întoarce înapoi în clasă.)
Stormo: Următorul !
Yasumine: Păi, trebuie să se întoarcă Shun și Axel.
( Apar în pragul ușii.)
Shun:( îmbrăcat cu un frac alb și pantaloni negri.) Așa era îmbrăcat mortul. Deci, unde-i Victoria ?
Axel:( arată spre ea ) Acolo !
Shun:( o ia în stil mireasă pe Victoria )
Victoria: Nu mă uitați acolo, nu ?
Shun:( dă din umeri ) Nu știu, depinde.
Axel: Bine, da' capra aia unde e ?
Stormo: Am aruncat-o într-unul dintre tomberoanele alea mari. Apropo, blondule, vezi să aduci popă , colivă etc. Ai înțeles ?
Axel:( către Shun ) Mă aștepți ?
Shun: Da. Și, ca să fie mai interesant...( o leagă pe Tori la gură și la ochi )
Axel:( amuzat ) Ești o figură !
Shun: Stai , n-ai văzut încă tot.( pune muzică pe telefonul său )

This is the thriller night ! ( părăsește clasa urmat de Axel )
Stormo:( râde ) Hai că e interesant ! Următorul !
Tsubasa: Mă duc . Poate mă aleg cu un blestem .( pleacă și el. Ajunge în câteva minute pe o alee strâmtă între  blocuri , zărind o babă care se uita într-un glob de cristal. Nu stă prea mult pe gânduri și o sărută. După asta, fuge mâncând pământul.)
Vrăjitoarea: Fie ca blestemul duhurilor din lumea de dincolo să se abată asupra ta !
Tsubasa:( ajunge în clasă, gâfâind ) Gata.
Ryuga: Doar atât ? Eu îi furam globul .
Tsubasa: În fine.
Stormo: Ia să vedem ce fac Shun și Axel. ( pe ecran apar cei doi.)
Shun:( deschide sicriul și o îndeasă pe Tori în el ) Noapte bună, draga mea, fie ca demonii tenebrelor să te poarte în tărâmul de veci.
Axel:( vine cu capra într-o roabă )
Shun: Ce ți-a luat atât ?
Axel: Până am găsit sol nefertil , popă și colivă.
Shun: Ah ! Se explică.
( Se aude venind popa cu mătănii și colivă. De asemenea, apare și Ryuga de nicăieri cu un sicriu.)
Shun:( mirat ) Tu ce cauți aici, omule ?
Ryuga: M-am plictisit în locul ăla și m-am decis să vin după voi. ( către Axel ) Bagi capra aia aici ?
Axel:( o aruncă în sicriu, închizând capacul.) Dumnezeu s-o odihnească.
(Slujba de înmormântare durează 15 minute.)
Stormo:( râde cu lacrimi ) Băi, sunt foarte tari tipii ăștia ! Următorul !
Hikaru: Am o întrebare: baba aia la care s-a dus Tsubasa știe chiromanție ?
Yasumine: Oh, da ! Am uitat să vă spun că o cheamă Ulrica . Dacă ajungi s-o cunoști mai bine, e chiar o femeie de treabă.
Hikaru:( dă din umeri ) Cum zici tu.( părăsește clasa. În momentul în care ajunge la babă, aceasta o întreabă cu un glas drăgăstos )
Ulrica: Ce vânt te aduce pe aici , copilă?
Hikaru: Păi, aș vrea să învăț chiromanție.
Ulrica:( uimită) Chiromanție , zici ? E o artă străveche de care te poți folosi pentru a vedea viitorul.
Hikaru : Mda.
( Ulrica o învață pe Hikaru chiromanție.)
Yasumine: Mai departe !
Tigrera:( rușinată ) Um....
Drago:( o sarută )
Tigrera:( se înrosește )
Yasumine:( chicotește ) Drăguț ! Următoarea întrebare !
Gingka: ( solemn ) Am fost nevoit să plec fiindcă îmi doream să mă lupt cu bladeri mai puternici și totodată , era necesar să pun capăt organizației Dark Nebula.
Dan: Asta la ce vârstă ?
Gingka: La 12 ani.
Dan: Eh, nici eu nu eram mai în vârstă decât tine atunci când m-am luptat cu Naga.
( Intră în clasă Ryuga , Shun și Axel.)
Axel: Cred că am uitat ceva, băieți.
Ryuga:( își ridică o sprânceană ) Neah, am luat tot de acolo.
Shun:( dă din umeri ) În fine....
Yasumine:Bun . Următoarea întrebare.
Shun: Al meu e 93 %.
Dan: 15 %.
Runo: 59 %
Marucho: 100 %
Ren: Are cineva încărcător ?
( Toți spun cât de încărcate le sunt telefoanele.)
Stormo: Hai, ultima întrebare a serii !
Shun:( entuziasmat) Au fost mișto ! Seara06 să mai trimți data viitoare . Chiar m-am distrat !
Ryuga: ( morocănos ) Vreau și eu provocări de-astea data viitoare !
Mark: Nu mai vrem !
Ryuga: Ba da !
Stormo: Asta a fost tot pentru astă -seară , oameni buni ! Ne vedem mâine la un nou episod cu alte provocări nebune !
Yasumine: Vă dorim o seară frumoasă , dragilor ! Ah, apropo, băieți, cred că ați uitat s-o aduceți înapoi pe Tori.
Shun: Ah, da.
Ryuga: Să mergem înapoi, băieți ! ( îi ia de umeri pe Shun și Axel ) Seara nu s-a sfârșit încă !
Yasumine:( chicotește ) La revedere !



Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum