7

72 12 6
                                    

Stormo:( se dă cu skateboardul ) Hello, dragi adoratori ai torturii... um, de fapt, ai distracției !( se rușinează ) Da, am greșit. Haha..
Shun:( își încrucișează brațele ) De ce te mai ascunzi oare sub masca copilului inocent ? Deși, stim cu toții că nu e așa.
Yasumine:( deschide ușa și gâfâie ) Bu..nă... dragilor...
Stormo:( îngrijorat) Ce ai pățit , prințesă ?
Yasumine:( bea puțină apă ) Am alergat până acum ca să nu întârzii la emisiune.
Stormo: Dar nu trebuia să alergați atât, prințesă. Oricum, noi nu începem până nu-i toată lumea adunată.( aruncă o privire în jur ) Sunteți toți, da ?
Ryuga:( nervos) Da, copil tâmpit, suntem toți aici !
Stormo:( clatină din cap ) Foarte politicos răspunsul dat, Ryuga,dragule. În fine, pentru episodul azi am primit sugestii( se forțează să pronunțe ) de distracție de la Laurențiu și sora mijlocie a Yasuminei,AriDavidson25, pe Whatsapp.
Yasumine:( trimite bezele ) Vă mulțumim mult, dragilor, pentru sugestii.
Stormo:( pornește ecranul pe care sunt afișate provocările ) Bun, de la AriDavidson25 prima dată :

Beyblade :

Kyoya, aruncă-te în fața trenului.
Ryuga , fă pe balerina.
Chao Xin și Mei-Mei , cântați "Over and over again" de Ariana Grande și Nathan Sykes.

Bakugan :

Shun, calcă pe cărbuni încinși.
Fabia, încearcă să fumezi o dată în viață.

Inazuma Eleven :

Mark, aruncă-te de la etaj cu un pinguin în brațe.

Acum, cele de la Laurențiu :

Bakugan :

Shun și Runo, încuiați-vă într-o cușcă și bateți-vă până când unul dintre voi iese viu.
Ren, împrietenește-te cu un țap.

Beyblade :

Echipa Wild Fang, bateți niște polițiști în timp ce ascultați "Antimiliție" de la Paraziții.
Echipa Dungeon, furați măști și mănuși de la farmacie și vindeți-le la negru .

Inazuma Eleven

Axel, mănâncă furnici.
Nelly, Celia și Silvia, jucați-vă de-a spioanele .

Gata, atât ! Mai întâi faceți provocările propuse de sora Yasuminei. Spor la treabă !

Kyoya:( trage aer în piept și iese din clasă,trântind ușa).

(În 10 minute, ajunge la calea ferată. Pură coincidență sau nu, se întâmplă ca un tren să treacă . Kyoya ezită să se arunce, însă până la urmă se aruncă pe șine. Trenul îl lovește , aruncându-l 5 metri.)
Stormo:( râde nervos ) Ehehehe.... sper că n-a murit.
Yasumine:( îngrozită ) Vai de mine !
Shun:( tremură ușor ) Voi chiar nu sunteți sănătoși la minte !
Dan:( speriat ) Doamne ferește !
Stormo:( ridică din umeri ) Asta e. Următorul !

( Chiar în acel moment intră pe ușă Kyoya cu capul plin de sânge.)
Kyoya:( mârâie nervos ca un leu )
Yasumine:( îngrijorată  ) Kyoya, vrei să te duci la spital ?
Kyoya:( bombăne) Am avut zile și mai rele de atât.
Stormo:( nepăsător ) Cum zici tu, leule. Hai, următorul !

Shun: Eh, nu-i așa rea provocarea.
Stormo:( apasă un buton care teleportează o ladă cu cărbuni încinși) Distracție plăcută !
Shun: Um, calc încălțat ?
Yasumine: Păi, din câte știu , trebuie să fii desculț.
Shun:( oftează și se descalță . Începe să pășească pe cărbuni . ) Auuuu ! AAUUU ! Băgă-mi-aș *beep* în *beep* mă-sii * beep * în * beep* ! ( termină provocarea și-și masează picioarele.)
Stormo:( zâmbește ) Încinsă treabă, nu ?
Shun:( îi arată degetul din mijloc )
Yasumine:( iritată ) Shun ! Totuși, la acest show se uită și copiii mai mici.
Shun: Da, mă rog, scuze.
Stormo: Următorul !

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum