14

51 10 8
                                    

Stormo: Salutare, nebunaticilor !
Yasumine: Bine ați revenit la un nou episod din emisiunea noastră ! Sugestiile de azi au fost propuse de _BlueHeart2020_. Îi mulțumim mult pentru provocările trimise !
Stormo:( își freacă palmele ) Iată, provocările !

 Îi mulțumim mult pentru provocările trimise !Stormo:( își freacă palmele ) Iată, provocările !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ei? Ce ziceți ?Dan :( își trage o palmă peste față ) Doamne, cu ce am greșit să fiu chinuit în majoritatea episoadelor ?Mark:( se uită la el plictisit ) Același lucru și cu mine , frate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ei? Ce ziceți ?
Dan :( își trage o palmă peste față ) Doamne, cu ce am greșit să fiu chinuit în majoritatea episoadelor ?
Mark:( se uită la el plictisit ) Același lucru și cu mine , frate. Sunt lângă tine .(se bate cu pumnul în piept )
Dan:( îi gesticulează "respect")
Stormo: Bun, băieți și fete, e timpul să trecem la treabă !

Ryuga: Mă teleportați sau mă duc pe jos până acolo ?
Stormo:( râde înfundat ) Aș vrea să te las să o iei perpedes , dar ajungi foarte greu. Așa că , cu scopul de a economisi  timp și energie, te voi teleporta. ( îl teleportează )
Ryuga:( este teleportat la cinema și-și cumpără popcorn. Ia loc în primele rânduri, iar pe la jumătatea filmului, exclamă ) AAAAHHH !! CINE MI-A FURAT POPCORNUL ?!!!
Yasumine:( râde ) Tare fază ! Mai departe, dragilor .

Mark:( se lasă moale pe scaun ) Doar atât ? Pfff...
Stormo:( își arcuiește o sprânceană ) Oare ?( în următoarele minute , pe ecranul cel mare derulează un film de groază )
Mark:( tremură ca apucat de friguri )
Nelly:( îngrozită ) Ce film e ăsta ? E terifiant !
Shun:( ronțăie chipsuri ) Mi-a plăcut. Ăsta-i horror cu adevărat !
Kyoya:( plictisit ) Eh, am văzut și mai și.
Stormo:Următorul !

(Spectra și Gus se duc după paravan și se costumează în balerine.)
(Toată lumea are o criză nebună de râs . Unii îi mai și filmează.)
Yasumine:( pune muzică de balet )

( Cei 2 vexoși sunt talentați foc la balet. Eh, pe naiba ! Dansează de zici că le vine să se cace.)
Stormo:( râde înfundat ) Următorul !

Kyoya:( se urcă hotărât pe bancă ) Dați-mi coarda aia !
Yasumine:( i-o înmânează ) Poftim, Kyoya !
Kyoya:( sare coarda de 2 ori .La a treia săritură eșuează, căzând peste Nile și Demure ) Ya !
Demure:( chițăie ) Vai, spatele !
Nile:(încearcă să-l dea pe Kyoya jos de pe ei.) Dă-te, Kyoya ! Ne sufoci !
Kyoya:( se dă de pe ei )
Stormo:( cască plictisit ) Mai departe !

Axel:( își dă ochii peste cap ) Serios ?
Yasumine:( își lasă capul într-o parte ) Da, este serios.
Axel:(iese din clasă cu un oftat prelung . Ajunge în plină în stradă și vede o babă. Se apleacă și o pupă pe obraz )
Baba:( îl trage de ureche ) Vai, ce neobrăzat ! Cine te-a educat să pupi străini pe stradă la întâmplare ? Ești cumva drogat sau beat , tinere ?
Axel:( se trage din mâna babei și fuge înapoi ) Nu sunt nici drogat și nici beat ! Este o provocare idioată !
Stormo: A fost distractiv, nu-i așa ?
Axel:( sarcastic ) Sigur, du-te pupă și tu o babă la întâmplare pe stradă ! E amuzant !
Yasumine:( își mușcă buza de rușine ) Mda, următorul !

Dan:( trece imediat în față ) Să înceapă muzica !
Yasumine:( pune Macarena )

Dan:( se distrează și dansează macarena foarte bine )
( Toți ceilalți încearcă să se ia după el. Dar nu reușesc.)
Yasumine: Dan, ești foarte priceput ! Îmi place cum execuți mișcările !
Dan:( râde ) Mersi, Yasumine !
Runo:( își dă ochii peste cap )
Dan: Ce ? Dacă mă pricep ...
Stormo: Următorul !

Dashan:( se înrosește ) Nu, n-am avut.
Stormo: Mai departe !
Kevin:( scoate limba afară ) Bleah !
Yasumine:( îi pune bolul cu nuci și oțet în față ) Poftă bună, Kevin !
Kevin: Bleah ! Sper să nu mor !
Nathan: Hai, hai ! Până la fund !
Stormo: În timp ce Kevin se delectează, noi mergem înainte.

Masamune și King :( cântă cu putere din plămâni )

Stormo:( cu urechile acoperite ) Ho, cai nărăvași ! Următorul !

Jude:( ia o tamburină și iese în stradă, cântându-le unui grup de bătrâni . Habar are să folosească instrumentul ăla.)
Unu din bătrâni: Bă, tinere, oprește-te! Zici că chinui zurgălăii să răsune !
Jude:( oftează ) Nimeni nu apreciază că măcar îmi dau silința.
Stormo: Mai departe !

Shun:( sare de pe scaun) Ce zi norocoasă ! ( își trosnește degetele ) Dă-mi chitara aia, Stormo. Apropo, vreau să fie una rock.
Stormo: Bine, să fie rock.( îi dă o chitară rock ) Na, fă-l praf pe Doji acum .( îl teleportează pe Doji )
Doji:( complet însănătoșit ) O să domin lumea !( râde malefic )
Shun:( îi trage o mamă de batăie sora cu moartea cu chitara sa rock.)
Doji:( este terminat după 10 minute de bătaie zdravănă ) Oh, mami...( cade lat la pământ )
Axel:( bate palma cu Shun ) Bravo, frate ! Bună bătaie !
Stormo: Următorul !

Gingka:( fuge la cotețul amplasat în mod "misterios" în curtea școlii . Intră în coteț, furând toate ouăle ) Wow ! Multe ouă ! ( se întoarce plin de găniaț în clasă )
Jake: Va trebui să faci duș, tipule ! Nu de alta, dar ești murdar.
Gingka:( transpiră în stil anime ) Ehehe, știu. Găinile s-au cam enervat.
Yasumine: Mai departe ?

Marucho:( se îmbracă în prințesă, purtând o rochie albastru deschis cu panglici pe piept și-n părți ) Și, unde-i poneiul ?
Stormo:( îl teleportează direct pe ponei în curte )
Marucho:( îl călărește preț de un sfert de oră.) Um, Stormo, pot să mă întorc sus ?
Stormo: Daaa...
Yasumine:( bosumflată ) Vreau și eu o astfel de provocare. Nu-i corect !
Stormo:( chicotește ) Mai departe !

Tsubasa:( părăsește clasa și intră în părculețul de lângă grădiniță . Se pune în leagăn și se dă atât de tare încât îl proiectează în peretele grădiniței )
Yu:( îngrijorat ) Tsubasa !
Stormo: Auci ! Eh, va fi bine, Yu. Nu -ți face griji.
Yu: Cum spui.
Stormo: Asta e tot pentru azi, oameni buni !
Yasumine: Înainte de a încheia emisiunea, vrem să vă facem un anunț important. Mâine primim și noi, prezentatorii acestei emisiuni, provocări laolaltă cu ceilalți.
Stormo: Subliniez: doar mâine ! Cu toate astea, vă urăm o seară bună !
Yasumine: Vă pupăm, dragilor !
Shun: Trimiteți provocări dure pentru Stormo ! Pe Yasumine n-o chinuiți , vă rog !
Byron: Ea a fost singura care s-a purtat mai bine cu noi.
Madoka: De acord.
Masamune: Deci, trimiteți unele rele pt Stormo !
Stormo:( își încrucișează brațele ) Mai încheiem și noi transmisia ?

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum