19

55 10 10
                                    

Stormo:( face cu mâna ) Bună seara, oameni buni , și bine ați revenit la un nou episod ! ( zâmbește drăcește ) Azi va fi o zi interesantă .( își freacă palmele )
Yasumine:( flutură mâna și zâmbește ) Bună din nou, dragilor ! Ne pare rău că emisiunea noastră n-a fost difuzată câteva zile deoarece școala a fost renovată . Dar, există șanse să recuperăm , nu ?
Dan: Putem recupera orice , prințesă, în afară de episoadele acestui show.
Shun: ( cu capul pe bancă și brațele atârnând pe lângă corp ) Să fiu sincer, cât timp n-am fost chemați la emisiune, eu începusem să devin anxios.
Kevin: De ce, mă ?
Shun: Fiindcă îmi place emisiunea asta .
Toți ceilalți :( șocați ) CUM , MĂĂĂ ?
Ai înnebunit ?
Shun:( ridică din umeri, făcând pe inocentul )
Stormo: Bun, băieți și fete, azi am primit sugestii de la TaniaMaraj36 și AriDavidson25 pe whatsapp.
De la Tania :
Bakugan :
Jessie, dăruiește-i lui Sophie un trandafir roșu și spune-i cât de mult o iubești.
Zenet, tunde-i părul lui Nelly.
Întrebări :
Shun, ți-ai făcut prieteni pe parcursul emisiunii ?

Beyblade:
Ryuga, poartă chiltul scoțian și cântă la cimpoi.
Gingka și Dan, ieșiți la o întâlnire cu iubitele voastre, dar faceți schimb de parteneri între voi.

Inazuma:
Jude, pe cine urăști cel mai mult ?
Axel, ești împăcat cu gândul că sor-ta îl iubește pe Austin ?

De la Ari 25 :
Bakugan :
Ren , Linus , Mason și Jake, bateți-vă cu Anubias și gașca lui fără niciun motiv.
Shun, ascultă manele timp de o oră și spune-ne dacă ți-a plăcut vreuna.
Marucho, fă un experiment și incendiază școala.

Inazuma:
Nathan și Kevin, dați-vă pe deal cu un skateboard .
Silvia, leagă-l pe Eric la ochi și pune un băiat să-l arunce pe scări .

Beyblade :
Zeo, Masamune, King și Toby, cântați aragaz cu butelie
Chao Xin , dă-i suc de zmeură lui Nile.

Atât.( cu portavocea ) HAI, LA TREABĂ !
Jessie:( mirat ) Sunteți siguri că domnișoara Sophie n-așteaptă acest gest tandru din partea admiratorului ei ?
Stormo:( își dă ochii peste cap, oftând ) Bă, fă provocarea aia odată.
Jessie: ( rupe un trandafir roșu dintr-un ghiveci și se duce glonț la Sophie ) Prea încântătoare domnișoară,( se înrosește ) vă ofer acest trandafir roșu precum buzele tale cărnoase, ca semn al iubirii și compasiunii mele față de tine.
Sophie:( se îmbujorează și mai rău ) Mulțumesc, cred.
Wells:( turbează ) Ce dracu ?!
Jessie:( înghite în sec și o tulește din clasă )
Wells:( mârâie ) Ce provocări de căcat !
Sophie:( îl ia în brațe ) Stai liniștit, dragule, e doar o provocare. Asta nu înseamnă că într-adevăr simte ceva pentru mine.
Wells: Cum spui, iubito.
Stormo:( dezamăgit ) Ohhh ! Eu voiam să se lase cu bătaie .
Yasumine:( își ridică sprânceana ) Pe bune, Stormo ?
Stormo:( se scarpină după ceafă ) Ehehe ! Următorul !
Zenet:( se apropie de Nelly ) Te deranjează provocarea ?
Nelly:( ridică din umeri ) De ce ? E un joc stupid și atât !
Zenet: Nu-ți iau mult din păr, îți promit.
Nelly: Ok.
Yasumine: Dragilor, hai să mergem mai departe cu provocările până ce Zenet o tunde pe Nelly.
Stormo:( citește întrebarea afișată pe ecran ) Bună întrebare ! ( către Shun ) Deci, băiatule ninja, ți-ai lărgit cercul de prieteni ?
Shun: Da, mi-am făcut mai mulți prieteni.
Stormo:( zâmbește larg ) Și, poți să ne spui care sunt noii tăi prieteni ?
Shun:( iritat ) Nu scrie asta în provocare !
Stormo:( ochi mari și triști de cățeluș ) Doar voiam să aflăm cine-ți este mai apropiat .
Shun: ( își dă ochii peste cap )
Stormo:( oftează ) Bun, mai departe !
Ryuga:( mârâie ) Să port fusta aia ?!
Stormo:( se abține să nu râdă ) E doar o fustă, măi.( în cele din urmă izbucnește în hohote de râs ) Ryuga, tot degeaba faci provocarea, dacă nu și dansezi.
Yasumine:( observă iritarea lui Ryuga ) Um, Stormo, cred că ar trebui să o lași puțin mai moale cu gluma.
Stormo:( se linistește ) Bine, bine.
Ryuga:( îmbracă chiltul , ia cimpoiul și începe să sufle în el. Adevărul e că acesta cântă groaznic.)
Xavier: Omule, încetează, ne faci urechile să sângereze !
Chao Xin: Băi, tipule Stormo, oprește-l că murim aici !
Stormo: Gata, Ryuga, poți să te oprești.
Ryuga:( gâfâie, fiind aprins la față ) Uf ! Nu mai puteam să mai cânt oricum. ( aruncă cimpoiul ) Bag * beep * în el .
Yasumine: Fără limbaj vulgar, Ryuga .
Ryuga:(dă din umeri )
Stormo: Mai departe !
Dan: Adică ?
Gingka: Cred că se referă la faptul că trebuie să ne schimbăm iubitele între noi, nu ?
Stormo:( dă din cap afirmativ ) Așa-i . Acum, faceți-vă de cap, porumbeilor.( afișează un zâmbet de milioane )
( Dan o ia pe Madoka, iar Gingka se alege cu Runo. Părăsesc toți patru clasa.)
Shun:( către Marucho în șoaptă ) Dan are ocazia să se convingă că are o iubită vai de capul ei !
Marucho:( clatină din cap ) Of, doamne, nu înțeleg, Shun, de unde atâta dispreț față de ea.
Stormo:( plictisit ) Următorul !
Jude: N-am o anume preferință . Îi urăsc pe toți cei care se apropie de sor-mea !
Celia: Frățioare, nu mai sunt un copil !
Jude:( irascibil ) Ce contează ? Eu sunt aici ca să te protejez ! Vai de cel care-ți atinge un singur firișor de păr capilar !
Yasumine: Bun, Jude a fost destul de clar în privința asta.
Stormo: Doar e sor-sa. Următorul !
Axel:( îi aruncă priviri ucigătoare lui Austin ) NU !! NICIODATĂ !!!
Shun:( îl apucă de gât și-l apleacă ) Calmează-te, tâmpitule, mi se pare Austin un băiat de treabă față de specimenele pe care le-am întâlnit înainte .
Axel:( respiră adânc ) Mă mai gândesc .
Austin:( se ascunde după Xavier ) Mi-e frică !
Stormo: Următorul !
Linus: Chiar niciun motiv ?
Yasumine:( surprinsă ) Păi, ce motiv aveți ca să vă răfuiți ?
Ren:( își trosnește mâinile ) Oho ! Știm atât noi, cât și ei, motivul.
Anubias:( își încleștează pumnul ) Să vă văd, fustelor !
( Și uite așa, dragi telespectatori, cele două grupuri se bat timp de 15 minute ca pe maidan. Învingători ies Ren și prietenii săi.)
Stormo:( cu ochii plini de stele ) Mamă, mamă, ce bătaie !
Ryuga:( mănâncă popcorn ) A fost mișto .
Kyoya: Ne-am mai clătit și noi ochii .
Stormo: Bine, să trecem mai departe !
Shun:( își dă o palmă peste față ) Serios ? Nu le suport !
Yasumine: Hai, Shun, nu-i o provocare așa grea .
Shun:( își conectează căștile la telefon și ascultă manele )
Stormo: Până când trece ora, mai departe !
Marucho:( panicat ) Cum să fac asta ?!
Yasumine: ( către Stormo ) Da, Stormo, Marucho nu poate să facă așa ceva . E cu neputință ! Noi unde mai ținem emisiunea ?
Stormo: Da, e complicat. ( se gândește puțin ) Ei bine, ar putea să facă un mic experiment, dar nu să dea foc școlii.
Marucho:( ia niște substanțe și le combină într-un vas Berzelius . La un moment dat, iese fum. După câteva secunde, apare o flacără mică.)
Caleb:( vine cu extinctorul ) Dați-vă la o parte , oameni buni ! ( stinge flacăra ) Phew ! Cât pe aci !
Stormo: (ușurat ) Doamne, ce ușurare ! Următorul !
Nathan :( îl trage pe Kevin după el afară din clasă. Ia un skatrboard și se urcă în vârful unui deal.) Sper să nu  murim .
Kevin:( zeflemitor ) Nu-i mare scofală !
( Se suie amândoi pe placă și se rostogolesc în josul dealului. Se rănesc  grav atunci când ajung la poalele acestuia fiindcă se împiedică de o piatră.)
Nathan: ( vede stele mov ) Aoleuu !
Kevin:( amețit ) Cel puțin n-am murit.( leșină )
Stormo:( râde drăcește ) Of, săracii băieți ! Următorul !
Silvia:( se furișează în spatele lui Eric și-l leagă la ochi. )
Eric:( nedumerit ) Cine naiba a stins lumina ?
Silvia:( îi șoptește lui Mark ) Să nu-l arunci ca din pod, te rog !
Mark: Contează pe mine .( îl ridică pe Eric de subsori )
Eric: Hey, ce se întâmplă ?
Mark:( iese din clasă și-i dă drumul lui Eric pe scări.) Oh, doamne !
Eric:( geme de durere)
Stormo:( vine și-i face poză ) Hihihi...( se întoarce în clasă ) Următorul !
Zeo:( își ridică sprânceana ) Ce mai e și aia ?
King: Da ' , eu știu !
Masumune:( pune melodia )

( Toți patru cântă și se distrează .)
Stormo:( cu putere ) ARAGAZ CU BUTELIEEEEE !
Yasumine:( râde copios )
Stormo: Ce să fac ? Îmi place melodia asta ! E chiar amuzantă.
Masamune: Am murit de râs eu și King când am auzit-o pentru prima dată.
( Pe ușă intră Dan , Gingka , Madoka și Runo. Fiecare se așază la locul lui.)
Dan:( se uită la Shun ) Ce asculți acolo ?( aruncă o privire pe telefon ) Manele ?
Shun:( își scoate căștile din urechi ) Cum a fost întâlnirea ta ?
Dan: A fost bine.
Shun:( îl trage mai aproape de el ) Nu-i așa că Madoka e o fată mai drăguță decât ( cu scârbă ) iubita ta ?
Dan: E mai amabilă decât Runo, ce-i drept, dar e prea tocilară.
Shun:( îi dă drumul cu aceeași scârbă )
Stormo:( apare în spatele lor ) Ia ziceți, frățiorilor, ce tot șușotiți pe aici , ha ? V-ați apucat de bârfă ?
Shun:( laconic ) Nu-i problema ta, mucosule !
Stormo:( se forțează să-și mascheze furia ) Eh, dacă spui.(îi lasă în pace  ) Hai, și ultima provocare pe ziua de azi.
Chao Xin:( îi oferă un suc de zmeură lui Nile ) Um, Nile, ți-am luat sucul ăsta.
Nile:( îl ia din mâna lui ) Oh, mulțumesc.( ia o gură, dar îl scuipă imediat ) Bleah ! Mi-ai luat suc de zmeură ?!!!
Chao Xin:( puțin speriat ) Nu-ți place, tipule ?
Nile:(nervos ) Mai rău de atât ! Sunt alergic la zmeură ! ( îi apar bube pe toată fața și pe gât.)
Yasumine:( înfiorată ) Vai de mine ! Nile, trebuie neapărat să te duci la dispensar ca să-ți facă ceva, altfel, dai în șoc anafilactic !
Stormo: Cât mai repede cu putință !
( Nile pleacă din clasă glonț.)
Yasumine: Asta a fost tot pentru azi, dragilor ! Ne revedem mâine la un nou episod !
Stormo: De asemenea, aș dori să precizez faptul că în următoarele episoade așteptăm să ne propuneți o provocare specială , pe care s-o execute toți torturații... adică, um, invitații noștri ! O seară frumoasă ! ( se apropie de cameră ) Fie ca geniul torturii să vă lumineze mințile . ( râde malefic )

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum