16

55 12 4
                                    

Stormo:( intră în clasă cu artificii ) Salutare, națiune ! Am revenit cu un nou episod !
Yasumine:( zâmbește și face cu mâna ) Bună, dragilor ! Bine v-am regăsit ! Azi am primit propuneri din partea lui Elli_Quinn și TaniaMaraj36 ( pe Whatsapp ).
Stormo:( rânjește cu gura până la urechi și râde ) Să vedem cum vă chinuim azi !
Dan:( indignat ) Tu-ți bați joc de noi ?! Ai uitat prin ce-ai trecut ieri ?
Axel: Asta-i sfidare !
Stormo:( dă din umeri ) Sfidare sau nu, voi sunteți în priză pe parcursul acestei emisiuni.

 Stormo:( rânjește cu gura până la urechi și râde ) Să vedem cum vă chinuim azi !Dan:( indignat ) Tu-ți bați joc de noi ?! Ai uitat prin ce-ai trecut ieri ?Axel: Asta-i sfidare !Stormo:( dă din umeri ) Sfidare sau nu, voi sunteți în priză pe parcu...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar de la sora prințesei avem :
Pt Inazuma
Mark, mănâncă ceva preparat de Nelly în direct și spune-ne părerea ta.
Nathan, lasă o fată ( oricare ) să-ți facă codițe .
Axel, lasă-l pe Dan să te ia în brațe și să te arunce pe geam de la etaj.
Celia , Camelia și Victoria , cântați "Cherry Gum" de Dolly Style.
Atât pentru azi. Hai, la treabă !
Kyoya:(bombăne ) Mai bine mă aruncam de pe acoperișul școlii ăsteia decât să devin bătaia de joc a unor copii !
Yasumine:( îl trage pe Kyoya să ia loc pe un scaun ) Stai liniștit, Kyoya, e doar o provocare. În plus, te asigur că după emisiune poți să te speli ca să îndepărtezi vopseaua.
Kyoya: Da, cum spui.
(În 15 minute, Yasumime îl vopsește curcubeu.)
Shun:( se abține să nu râdă ) Vorba unei mătuși de-a mea aproape nebună : zici că-i spoit cu maglavais ! ( din nefericire, se prăpădește de râs )
Nelly:( își ridică sprânceana ) Maglavais ? Ce-i aia ?
Shun: Mătuși-mea nu știe să pronunțe make-up și zice, în schimb, maglavais.
Nelly: Aaah, de aceea ?
Shun:( dă afirmativ din cap )
Stormo: Ce zici, Rege Leu, îți place noul tău look ?
Kyoya:( pleacă la locul său , fumegând )
Stormo:( nepăsător ) Următorul !
Shun:( sare de pe scaun furios ) CUUUUUMM ??  Să mă îmbăt ? Da' , ce , mă iei drept cartofor ?
Dan: Hai, măi, Shun, că nu te-a pus să faci cine știe ce !
Marucho: (liniștit ) Exact. O mică beție , atât .
Shun:( turbează )
Axel:( îl apucă de umeri ) Stai liniștit, c-o să ai parte de susținerea mea.( îi face cu ochiul )
Shun:( confuz ) Ha ?
Stormo:( le pune o ladă cu bere pe bancă ) Goliți sticlele astea, dacă vă numiți bărbați !
Dan:( relaxat ) Eh, nu-i mare lucru.
Stormo: Bun, în timp ce băieții noștri se cherchelesc, trecem la următoarea provocare .
Mark:( se albește la față ) Vai de mine și de mama mea !
Nelly:( îngrijorată ) Ai pățit ceva, dragule ?
Mark:( se silește să zâmbească ) Nu, sunt ok.
Nelly:( îi pune în față o farfurie cu sushi ) Poftă bună, scumpule  !
Mark:( bagă în gură o porție mică de sushi și deja se înverzește la față )
Nelly:(îngrijorată ) Ce e, dragule ?
Mark:( înghite în scârbă ) Nimic, iubito !
Stormo: Mark, trebuie să spui părerea ta sinceră despre mâncarea pe care o prepară.
Mark: Scumpo, știu că te vei supăra, dar mâncarea ta este groaznică ! Absolut oribilă ! Nu știi deloc să gătești !
Nelly:( izbucnește în hohote de plâns )
Mark:( se întristează ) Hai, iubito, putem să remediem situația. Mama face mâncare bună. Sunt sigur că te va ajuta.
Stormo: ( cască plictisit ) Mai ...( este întrerupt brusc )
( Cei 3 brawleri principali sunt beți turtă. Marucho a adormit, iar Shun și Dan se tânguiesc de parcă le-ar fi murit toate neamurile și toți prietenii.)
Yasumine:( își acoperă fața cu părul ei ) Oh, vai !
Stormo:( se abține să nu râdă ) Mamă, sunteți beți turtă !
Shun:(cu lacrimi în ochi ) Îți jur că n-am vrut să-i curm viața . Ah , ce nenorocit sunt, Dan !
Stormo: Bă, lăsați-vă conduși de bakuganii voștri acum .
( Shun și Dan se supun fără nicio obiecție, cu excepția lui Marucho care doarme în continuare. Abia se țin pe picioare cei doi.)
Yasumine: Gata, băieți , e suficient. Puteți să luați loc. Următorul !
Nathan:( vine lângă Yasumine ) Um, sper că nu te superi că te pun să-mi faci niște codițe.
Yasumine:( își clatină capul ) Deloc.( se apucă de treabă.)
Stormo: Altcineva între timp !
Ryuga:( se duce după paravan și-și ia haine roz  ) La naiba !
Stormo: Mai departe !
Runo:( furioasă ) Nici în ruptul capului !
Yasumine: Dacă vrei Runo, poți să i-o dai lui Yu. Sunt sigur că Tsubasa n-o să-l lase să-i facă ceva rău.
Runo:( bosumflată ) Bine.( i-o dă lui Yu ) Ai grijă de ea, piciule !
Yu:( cu zâmbetul larg ) Wow ! Un bakugan !
Stormo: Următorul !
Axel: Așa beat cum e ?
Stormo:( dă din cap ) N-ai ce face. În plus, nu ești primul care este aruncat de la etaj. ( către Dan) Auzi, Dan, trece-l pervazul pe blond.
Dan:( îl ia pe Marucho )
Stormo: Nu blondul ăla , mă ! ( arată către Axel ) Pe ăsta !
Dan: Aaaah.. bine.( îl ia cu chiu cu vai și-l aruncă pe geam )
Yasumine: Vai !
Stormo: Asta e. Mai departe !
Gingka:( încurcat ) Păi, pe cine oare ?
Stormo: Nu se oferă nimeni ?
Mason: Bă, nu știu de voi, dar eu încerc.
Gingka: Super !
Stormo: Iată-l pe Nathan cu codițe !
Nathan:( înciudat ) Zici că-s o fetiță retardată !
( Toată lumea izbucnește în râs.)
Yasumine: Gata, dragilor, calmați-vă . Următorul !
Celia:( entuziasmată ) Cântecul meu preferat !

( Toți aplaudă .)
Stormo: Bun ! Frumoasă reprezentație , fetelor ! Mai departe !
Kyoya: Um, pe idiotul ăla nu-l avem aici.
Stormo:( îl teleportează pe Doji ) Acum e aici.( către Doji ) Nene, trebuie să te încui într-un loc cu cactuși.
Doji: Hmph ! De parcă puteți să mă vârâți acolo fără voia mea.
Stormo:( îl împinge puternic de la spate într-un dulap îngust cu cactuși ) Ups ! Nu-i vina mea !
Doji:( înăuntru ) Au  ! AAAUUCI !
Stormo: Asta a fost tot pentru azi, oameni buni ! Ne vedem mâine la aceeași emisiune cu și mai multe provocări nebune !
Yasumine: Vă mulțumim că ne-ați fost alături , dragilor ! La revedere !

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum