3

116 15 8
                                    

Stormo:(face cu mâna ) Helloo, telespectatori nebuni și fără pic de compasiune pt chinuiții.. .. adică, invitații noștri !
Yasumine:(face cu mâna ) Bine v-am regăsit , dragilor !
Shun : (țipă ) SIMT CĂ MOR AICI CU VOI !!
Stormo:(pune o față inocentă) De ce, Shunny ?
Shun : Pentru că ne chinuiți !
Stormo: Ba ne distrăm !
Nile: Ce fel de distracție e asta dacă ne dăm foc unii altora și ne adresăm cuvinte jignitoare ! Parcă ați spus la început că n-o să permiteți așa ceva și când colo,uite ! Numai dramă peste tot !
Stormo:Zi mersi,egipteanule, că Laurențiu, prietenul nostru, n-a avut decât propuneri ușoare. Cele de azi trimise de Seara06 sunt mortale.( față de maniac )
Nile:(murmură) De ce am mai întrebat oare ?
Stormo : Îi mulțumim acesteia pt sugestiile propuse.
Yasumine: Te pup, prietena mea.
Stormo: Iată ce a trimis :

 Stormo: Iată ce a trimis :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deci ? Ce ziceți ?Xavier : Arată cam rău !Shun:(ridică din umeri ) Mi-e indifirent dacă mor sau trăiesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deci ? Ce ziceți ?
Xavier : Arată cam rău !
Shun:(ridică din umeri ) Mi-e indifirent dacă mor sau trăiesc .
Stormo :( mirat) Vorbești serios ?
Shun :(dă afirmativ din cap )
Stormo:(își arcuiește sprânceana) Um... bine.

Yasumine:( se uită într-o parte și-n alta )
Stormo:( nedumerit ) Prințesă,ai pierdut ceva ?
Yasumine: Știe cumva cineva unde e săracu' Linus ? Ieri a fugit cu flăcările în cap !
Chao Xin : Cine ? Tipul ăla cu freză de k-pop ?
Stormo:(cade jos de pe scaun și râde ) Ce ai zis ?! Cu freză de k-pop ?
Yasumine:(neliniștită) Săracu' de el...
Ceilalți :( râd cu lacrimi )
Stormo:( se oprește ) Bă, glumă-glumă, da' purceaua-i moartă în coteț. Deci, l-ai văzut, Chao Xin ?
Chao Xin :( dă din umeri ) Nu l-am mai văzut ieri după incident.
Stormo:(face-palm) Prințesa a întrebat dacă l-a mai văzut cineva după incident. În fine, cine... (este întrerupt de o apariție neașteptată )

(În pragul ușii, stă Linus cu capul și gâtul bandajate. Doar fața este neacoperită pe care sunt vizibile zgârieturi . )
Yasumine:(îi sare în brațe ) Linus ! Ce mă bucur că te-ai întors ! ( îl îmbrățișează mai tare )
Linus:( geme un pic de durere )
Yasumine:(se retrage ) Oh, scuze, Linus.
Stormo:(îl analizează din cap până în picioare ) Amice, cum ai reușit să stingi flăcările ?
Linus :( pe un ton morocănos ) Niște țigani își spălau covoarele pe gardul școlii și le-am luat furtunul din mână ca să le sting. Pe urmă, m-am dus la dispensar ca să-mi acorde primul ajutor. Atât. ( se duce să se așeze în banca lui )
Yasumine:(îngrijorată) Și, nu te dor arsurile ?
Linus :Îți dai seama.
Dan:( se uită la el ) Hey, Linus, îmi pare rău că ți-am dat foc ieri.
Linus:(îi aruncă o privire plină de ură ) Nu mai spune , Kuso ! Mi-o plătești !
Dan:(se întoarce cu capul în altă parte)
Stormo:( bate din palme) Gata,fete și băieți , e timpul să înceapă tortura... adică, distracția !

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum