20

57 9 3
                                    

Stormo :( intră în clasă , ținându-se de stomac ) Salutare, oameni buni și bine...( stomacul său scoate sunete ciudate ) Prințesă, puteți să-mi luați locul pentru câteva minute ?
Yasumine:( intră în urma lui și-l privește cu îngrijorare ) Stormo, nu te simți bine , nu ?
Stormo:( își clatină capul cu agitație )
Yasumine:Oh, doamne, sper să nu fi contactat vreo bacterie la stomac. Ți-am zis că meniurile de la KFC nu sunt bune, dar tot ce ai știut ai făcut. Hai, du-te la toaletă .
Stormo:( dă din cap și fuge la toaletă, văitându-se )
Axel:( către Yasumine ) Ce-a pățit ?
Yasumine:( ridică din umeri ) Păi, azi-dimineață Stormo și-a comandat de la KFC mâncare și .... ați văzut că nu se simte prea bine.
Fabia: În loc să mănânce gătit sau un sandwich , a preferat să mănânce porcăriile alea ?
Julie:( indignată ) Nu tot ce se prepară la KFC este o porcărie !
Shun:( iritat ) Tu ești la fel de proastă precum mâncare pe care o fac ! Ei nu schimbă uleiul din tigăile alea cu lunile, nu spală vasele cum trebuie și pe deasupra , îți mai dau și mâncare reîncălzită uneori din resturile care le rămân celorlați !
Masamune: Shun are dreptate . Și eu m-am ales cu o călătorie la spital.
Julie:( îngâmfată ) Cred că voi ați fost puțini mai ghinioniști.
Linus: Dacă a te alege cu urticarie sau orice alt microb la stomac înseamnă ghinion, atunci ai o minte îngustă.
Shun:( se repede la ea ) O omor pe *beep * asta !
Axel:( îl oprește ) Stai calm, Shun. ( îl așază la loc ) Nu-i cazul să ne batem .
Yasumine:( îngrijorată ) Gata, gata ! Să ne liniștim puțin cu toții.( murmură ) Oare ce o fi cu Stormo ?
( Stormo apare în clasă .)
Stormo:( cu fața schimonosită de durere ) Um, prințesă, eu nu mă simt prea bine. L-am sunat pe fratele meu să vină să mă ia.
Yasumine:( îl ajută să stea pe scaun ) În cât timp vine Denzel ?
Stormo: În 10 minute , cred. Nu știu sigur. Poți să prezinți de una singură emisiunea , ha ?
Yasumine: Sigur, cum să nu pot ? Nu-ți face griji, o să iasă totul bine. Îți promit.
Stormo:( oftează prelung )
Yasumine: Ei bine, dragi telespectatori, azi voi prezenta doar eu emisiunea.
Dan:( în șoaptă ) Suntem lăsați să plecăm ?
Yasumine:( îl aude și-i răspunde tot în șoaptă) Nu, Dan. Îmi pare rău.
Dan:( se vaită )
Yasumine: Am primit sugestii puțin mai devreme de la alți prieteni de-ai noștri, gemenii Datum, pe Whatsapp și de la Tarot_girl ( care e de fapt Seara06 ) . Te pupăm, Anuța !
Stormo:( gâfâind ) Și eu, Anuța ! ( în șoaptă ) Ce apelativ !
Yasumine: Bun, să vedem provocările ! De la cei doi gemeni pe Whatsapp ;
Bakugan:
Dan, cere un băiat în căsătorie.
Mira și Runo, machiați-vă una pe cealaltă cu ochii închiși.

Inazuma:
Axel, ia din gunoi un covrig și dă-i-l  lui Mark să mănânce.
Jude, Kevin și Xavier , conduceți motociclete în flăcări pe o distanță de 10 km și înapoi.

Beyblade:
Masamune, dansează pe manele în timp ce bei apă.

Provocarea specială :
Toți sunteți forțați să urmăriți 4 episoade cu Happy Tree Friends.

Iar de la Anuța avem :

Iar de la Anuța avem :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum