32-#20,#21 și #22

78 8 22
                                    

( LSE 20 )

Yasumine:( speriată ) Doamne, cum poate oamenii să creeze astfel de desene animate ? Sunt înfricoșătoare !

Shun:După părerea mea, nu sunt așa rele în comparație cu alte desene animate în care apar glume inadecvate și scene obscene. Sânge vezi și-n filme.

Ryuga: V-am mai spus; mă uitam la astea când aveam 5 ani.

Runo: Eu cred că doar niște psihopați se pot uita la astfel de desene animate !

Shun:( o ignoră ) Ce mai face Stormo, Yasumine ?

Yasumine: I-am trimis mesaj mai devreme și mi-a zis că se simte mai bine. Fratele său a stat cu el toată ziua .

Axel: Pe scurt, a avut grijă de el.

Yasumine:( dă din cap ) Da.

Shun: E foarte norocos că are un frate mai mare care ține mult la el. De fapt,( zâmbește amar ) are întotdeauna lângă el o persoană care-l iubește necondiționat.( suspină prelung )

Yasumine:( îi zâmbește în colțul gurii ) E mare lucru, Shun, ca-n ziua de azi să ai pe cineva lângă tine. Un sprijin contează în viață .

Jude:( se amestecă în conversație ) Și cel mai rău lucru , după mine, e să nu poți fi alături de acea persoană . ( oftează ) Așa cu mine și sor-mea. Fiind crescuți în familii separate , ne-a fost dificil în copilărie să ținem legătura unul cu celălalt. Dar, cu timpul, lucrurile s-au schimbat . Acum ne putem vedea oricând și vorbi unul cât vrem și când vrem.

Shun:( îi surâde lui Jude ) Măcar vă dădeați silința să vă susțineți chiar și de la distanță. Crede-mă, sunt și frați sau surori care cresc împreună și...( face o mică pauză ) habar au de situația celuilalt. Nici nu se iubesc, dar nici nu se urăsc. Pur și simplu, se poartă ca doi străini. Bine, asta dacă sunt doi frați; căci pot fi și mai mulți.

Yasumine: Tristă și totuși, adevărată constatare, Shun.

Axel: Asta pentru că omenirea și-a pierdut cu desăvârșire prețioasele valori morale. Punem mai presus de sentimente și rațiune banii și reputația în societate, în locul prieteniei , fericirii și iubirii. Din cauza asta au decăzut rolurile de bază ale societății.

Yasumine: Și nimeni nu vede.

(.................................................................)

( LSE 21 )

Stormo:( face un avion din hârtie )

Julia & Melissa:( îl urmăresc ) Ne faci și nouă unul ?

Stormo: Desigur.( îl aruncă în aer )

Marucho:( îl prinde , chicotind ) Mai ține cineva minte cum obișnuiam să facem avioane din hârtie și le lansam prin clasă , scriind pe ele tot felul de chestii ?

Kevin: Noi ne foloseam de ele la teste și teze toată școala generală și tot liceul. Era mișto să transmitem răspunsurile unii altora.

Camelia: Sau ne întrebam prin intermediul lor la ce oră să chiulim.

Mark: Era mișto, bă !

Dan: Și la noi la fel. Mai puțin chestia cu testele deoarece ne prindeau profesorii.

Kyoya:  ( sarcastic ) Da' cine credeți, mă, demodaților, că mai folosește avioane din hârtie să scrie pe ele ? Toată lumea scrie pe telefon. Că, de, ne permitem.

Madoka: Am avut o copilărie diferită de cea a copiilor de astăzi.

Blue:( se balansează pe scaun ) Voi în ce secol ați trăit ?

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum